Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 jeg er svimmel hver dag og har hodepine, noen dager mere enn andre. Hva kan det være?vet det ikke er noe legeforum akkurat, men hvis det er noen som har peiling? Har hatt/har vell enda fødelsdepresjon og er totalt utbrent!Sliter hver dag, prøver å spise sunt, men siden jeg er alene går det mye i snabbmat...:S Barnet er 12 mnd og utrolig krevende, hyler og skriker hver dag:S Er så fortvilt...var ikke slik jeg hadde sett det for meg:(
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Hodepinen (vil jeg tro) kommer av at du ikke drikker nok, og det at du er svimmel av at du spiser altfor lite! Men jeg er ingen lege, eller utdannet innen dette. Så bare ren gjetting.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Hvor mye avlastning får du? Kan være mange grunner til dette, psykisk så vil jo depresjon, stress og utbrenthet føre til at man kan føle seg svimmel. Fysisk sett så kan det skyldes for lite søvn, mat, drikke eller vitaminer og mineraler i blodet. Har du tatt blodprøver hvor de sjekker vitaminnivåene dine samt blodprosent, jernlager og b12?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå