Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Ååååååh, ja jeg har vært på det to ganger er gørr spennende Hun jeg var hos la tarotkort første gang, kunne fortelle meg MYE ingen visste, og fikk en "sniktitt" på hva som kunne komme til å skje Andre gang så var jeg der pga to ting, ene er at jeg har en gutt ved min side og mamma har en som går igjen hjemme. fikk bekrefta en del ting, og hjelp til å føre den gutten over...(jeg har ikke gjort det enda, fikk så utrolig vondt av han...laaang historie) men kom deg på reading... SPENNENDE
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Takk for svar tror jeg må prøve ja, har fått tilbud om en time til uken. Aner ikke hva jeg går til, men det høres spennende ut
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Det er ganske spennende å være på reading! Jeg har ikke hatt tarot-kort men at jeg fortalte hva jeg ville vite og hun svarte utifra det! Er lurt å ha noen spm klare om det er noe spesiellt du lurer på Og fødselsdato på barn,mann og deg selv;)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 Ja, det glemte jeg å skrive, ha spørsmålene klare, ha med noe å notere på de kan ikke svare på om noen kommer til å dø, det har de ikke lov til. Jeg spurte ang min far, som er alvorlig syk, og det eneste hun ville si var ta det som det kommer. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå