Gå til innhold

Hvor mange is spiste dine barn på 17. mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 3,5 åring fikk to is. Han spurte ikke etter mer, var mer enn fornøyd tydeligvis...

Selv spiste jeg ingen....var vertinne og hadde nok med å holde selskapet i gang...hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han spiste ingen... 2 år.

Skrevet

4 is hver.. Merkelig at de ikke ble dårlige.. Jeg spiste 1 selv.. :)

Skrevet

2 åringen og 3 åringen spiste to hver.

7 åringen og 10 åringen spiste tre stykker hver.

Selv spiste jeg en, jeg fant en kroneis i frysa etter at ungene var i seng for kvelden....

Skrevet

4 is hver. 3 og 5,5 år.

Skrevet

Ingen. Mine to på 3 og 6 år får ikke spise is. Alt for mye sukker i. Synes det er så grusomt å høre om de som trykker is i ungene sine......

hehe....neida, her ble det 2-3 is hver.

Skrevet

1 vannis og to kuler med jorbær is etter middagen, 2 åringen var fornøyd med det:)

Skrevet

Min gutt på 3 år spiste ikke is, ville ikke ha.

Skrevet

4 åriing og en 1 åring her, de spiste ikk en eneste is!

Skrevet

2 is og ett kakestykke.

Ingen brus eller juice ;-)

Skrevet

Hun spiste faktisk ingen. Hun er bare 1 år og jeg hadde tenkt at hun skulle få smake is for første gang og så glemte jeg det helt av. Jaja, hun skal få is til neste år;)

Skrevet

2 is hver. En på snart 11 og en på 4.5.

Skrevet

8 is

Eplekake

2 store glass cola

Han er 4 år .

Skrevet

8 is??? Shit, det var mye for en 4-åring!

Skrevet

3 åringen her spiste en is og en pølse når vi var på skolen så fikk hun en is hjemme etter middag.

Skrevet

3 åringen min spiste vel 2-3 pinneis.

10 åringen min tror jeg tømte hele esken med 12 pinneis.....

Skrevet

Jepp, 8 is .. :) Han er glad i is ,3 av de var før frokost ..

Skrevet

2-åringen og 4-åringen spiste en hver. Det holder i lange baner synes jeg. 14-åringen spiste 2 kuler til eplekaka. 19-åringen er ikke så glad i søtsaker, så han spiste ikke is...Vi voksne spiste en kule til eplekaka...

Skrevet

3 år- ingen is,men 2 kakestykker og 2 glass brus.

Skrevet

Det blir som regel lite de spiser, når du sier at "i dag kan du spise så mange du vil" :)

Sånn er det bare. Mine har følt de har spist en utrolig mengde hver 17. mai, men egentlig har de spist få ;)

Skrevet

Gutten min på 2,5 år fikk 1 is til frokost, 1 fra kiosken på skolen og 1 til kvelds. Hadde trodd han kom til å spørre etter flere :)

Skrevet

Det ble 4 is på mine, 13år, 5 1/2år og 4år. To saftis og to kroneis. Vanskelig å si nei når besteforeldre, tanter osv tilbyr is. Men det ble plass til både middag og jordbær også.

Skrevet

1åringen min spiste 0 is.

Hadde igrunn tenkt å gi han litt is, men så var jo iskøene i byen så lange at jeg ikke gadd.

Skrevet

1 is og er 1 1/2 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...