Gå til innhold

Forslag til nytt treff i Oslo m/omegn


AC1979

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Selvom det er div sommeravslutninger etc, så setter jeg opp et forslag til nytt treff!

 

Onsdag 15 juni.

 

Det kom forslag sist om utecafe på aker brygge.... Noen som har noen gode forslag. Jeg er som sagt helt grønn i Oslo.

Men jeg kan bestille bord igjen, når vi ser hvor mange vi blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres bra ut!!! :) :)

Jeg har vært noen ganger på Beach Club på Aker brygge og de har veldig god mat!!!

Vet ikke hvor lett det er å reserver bord ute, tror ikke de fleste gjør det, men kan jo prøve :) :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel alt mellom 20 og 40. Selv er jeg 31, men vi er ganske spredd i alder.

Fordelen er at vi alle har en stor ting til felles! :-)

Håper du slenger deg med! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok :) jeg er 19 selv å syns det er ganske vanskelig å finne andre gravide i område hvor jeg bor, men oslo er jo bare 20 min unna :)

ja det er mulig jeg slenger meg på neste gang :) hadde vært koselig å møte andre gravide :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det! Det hadde vært veldig hyggelig! Du er hjertlig velkommen! Jeg vet litt hvordan du har det. Jeg var 19 (ble 20) når jeg fikk sønnen min. Var ikke mange andre på min alder som var i samme situasjon og jeg savnet veldig noen å dele det med som forsto hvordan jeg hadde det.

:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg savner virkelig det nå asså, merker at det er kjedelig for de rundt meg nå å høre maset mitt om den lille i magen :P hehe

 

Jeg blir 20 før termin så det blir jo det samme ;)

 

Blir veldig spennende å treffe andre små mager :)!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. :)

Jeg blir også med.

Hvis det blir vansklig med annet sted ang så var det jo fint der vi var sist. Kan de jo be å skru ned lyden litt så vi "gamle" (jeg) som hører dårlig får med seg hva som sies ;D

Ellers så har jeg vært på treff på egons på byporten ved sentralbanestasjonen. De har både plasser inne og ute.Et veldig sentralt sted å møtes i forhold til tog,bane og buss.Er jo ikke greit å sitte ute hvis det regner da kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyden der vi var sist, var på sitt laveste..... vi sjekka!!!

Egon på Byporten kan jo også være et greit sted :) :)

Fine forhold både inne og ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også med, hvis jeg ikke reiser til Tromsø den dagen. Egon på Byporten ved Oslo S er kjempe bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra :) Når skulle vi møtes? Jeg kan være der fra 18.30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...