Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 14, og kan lett sove 2 timer på dagtid.. Pluss mange timer om natten..

Er dere trett??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I was tired from 6 weeks and onwards.if I had the opportunity I would sleep in the day time too,but with a two year old boy running wild.it's completely normal.I'm in my 17 th week now and feeling a bit better,but if I shut my eyes for more than two minutes I'm gone!!!xx

Skrevet

helt vanelig å være trøtt:)

er også kjempetrøtt

Skrevet

Er stuptrøtt konstant, og vært det fra den dagen jeg ble gravid, er 20 uker på vei nå.

Skrevet

er også veldig trøtt.. har våre det fra dag 1.. har og en sønn som ikke sover på natten så det gjør det ikke bedre i tillegg til 100% jobb.. såver et par timer etter middag å legger meg tidligt på kveldene.. håper på litt mer energi snart:)

Skrevet

jeg å er så trøtt. syntes det ble verre etter 12 uker jeg.. orket mer i førsten faktisk.. håper på å jobbe litt mindre fremover så jeg orker litt hjemme også, ikke bare sove og spy.

Skrevet

Hur löjligt det än låter är jag 50% sjukskriven pga detta. Är helt utsliten efter 4 timmar på jobb och måste sova. Denna gången är mycket värre än förra gången :( Vecka 25 nu, börjat tella ner veckorna jag ... önskar mitt liv tillbaka!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...