Litt for mye Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Skulle hatt mensen for 7 dager siden (pleier stort sett være regelmessig) Har følt meg veldig trøtt og sliten i de to siste ukene. Litt til å fra lyse rosa utflod i går og i dag når jeg tørker meg. (ikke nok til at det er noe i trusa) Skal jeg gidde bruke penger på en test eller bare gå slik i uvisstheten? Hadde egentlig ikke planer om flere barn,men nå som jeg har tenkt tanken så er den ikke så helt gal. En baby i januar hadde jo ikke gjort noe.
MammaSprett Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Hehe...jeg er jo håpløs på sånn jeg da! Hvis du vet sjansen er der for at du har blitt gravid - og mensen ellers er tålig stabil ville jeg testet meg! Jeg testet meg også 7 dager over forventet mens...tenkte at den slår i allefall ikke ut - men så vet jeg i allefall med sikkerhet!!! Hehe - holdt på å dette på rompa når "GRAVID" lyste i mot meg ;-) SÅ nå venter vi nummer fire - og jeg hadde ikke problemer med å venne meg til tanken slev om det ikke var planlagt :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå