Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=24810864
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Og så? Må si at hvis ikke megler har trikset blå himmel på bildene og interiørbildene er tatt samme dagen, ser det mørkt og rotete ut. Lys beliggenhet skurrer med mørke små rom, synes jeg. Men smaken er som baken, det er ikke jeg som skal selge eller kjøpe for den saks skyld. Men du skal kanskje selge, HI?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Så koselig:) En sånn systue vil jeg og ha!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Rykene blir bare forbundet med pøbler. Ikke stedet du vil bo med barn. Beryktet sted.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 Koselig hus og jeg ville elsket det syrommet, men rommene virker små og det er kanskje litt lavt under taket? Innebildene og utebildene er ikke tatt samme dag, du ser vel at trærne utenfor er nakne på interiørbildene mens det er full sommer på utebildene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå