Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Altså av at noen hopper frem og sier bø? Her i familien synes vi det er gøy å skremme og bli skremt. Minsten på 3 hopper alltid i taket når noen skremmer han,men begynner å le med en gang. Bør vi slutte med det?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Spørs jo hvordan de blir skremt. skremt som i lek og tull er vel noe de fleste normale barn tåler. Men hvis det er å bli skremt slik at de gråter ofte og blir skikkelig redde så er jo ikke det bra. Det hender jo de fleste barn at de blir skikkelig redde en og annen gang, så det handler om hyppighet. Men når det kommer til "skrekkblandet fryd" så tror jeg i grunn det er mer av de gode. De får er kikk av det. Det er en grunn til at man har karuseller og spøkelseshus :-)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Hørtes ut som en slitsom hverdag. Har ikke lest noen forskningsrapporter på dette så jeg kan ihvertfall ikke svare deg med et sikkert svar. Selv hadde jeg blitt urolig av at det spratt frem folk her og der og skremte meg. Hadde jammen blitt paranoid tror jeg, men så hater jeg bli skremt. Får så hjertebank;)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Det er jo ikke sånn at vi holder på hele dagen-hver dag! Ser jo at barna ikke blir redde,de ler etterpå og prøver å skremme tilbake! Hadde de begynt å gråte så hadde vi jo sluttet med det med en gang,jeg vil jo ikke gjøre noe vondt mot barna mine! HI
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #6 Skrevet 18. mai 2011 litt småskremmig er nok helt greit; når man kjenner dem man skremmer, og hvet hvordan de reagerer. JEG for eksempel, HATER å bli skremt. jeg blir direkte voldelig. jeg må ta meg fryktelig sammen for ikke å slå hart den personen som gjør det mot meg. så, ja, jeg tror det er serdeles lite posetivt å skremme barn som virkelig blir redde. Det kan nok utvikle en utrygghet. (men jeg ser jo her at dine ikke tar det så tungt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå