Gå til innhold

Singeltråden :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle dere single damer, hiv dere på.

1) Trives dere som singel?

2) Hvor gammel er du, har du vært singel lenge?

3) Hvor mange barn har du?

4) Er det flere som meg som synes det er direkte vanskelig å finne en brukanes kar som faktisk vil noe annet enn bare å leve ungkarslivet?

5) Hvis du skulle valgt, hvem ville du datet? En mann med barn, eller en mann uten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Ja, trives utrolig godt som singel, men innimellom så savner jeg en mann.

2. 27år, vært singel i over 3år.

3. Har ett barn.

4. Jeg har ikke akkurat lett etter mann, så det vet jeg ikke. Kommer jo litt ann på hvor man leter. Feks. en tur på byen eller i fjellet osv...

5. Det har jeg egentlig ikke noe regel for, bare jeg kommer overens med mannens barn og de med meg og mitt barn om det er noe barn.

Skrevet

1. Mistrives sterkt som singel.

2. Er 28 år, vært singel i ca 3 år.

3. To barn.

4. Synes sånt er umulig når man har barn, 80% er ute etter knull, 20% er over 50 år og derfor uinteressante.

5. Spiller ingen rolle for meg, har vært stemor og klarer denne rollen godt.

Skrevet

1) Ja litt for godt kanskje..:P

2) Er 24, og har vert singel i 2 år.

3) 1 barn:)

4) Ja, har vel gitt litt opp.

5) Brad Pitt om jeg fikk velge, men helst en uten barn..men absolutt ikke ett krav:)

Skrevet

1. Ja:)

2.32, 4 år

3. 1

4. ja

5. En mann med barn, føler de har større forståelse for hva det faktisk betyr å ha barn da, og jeg ønsker ikke flere barn-og da er det fint om mannen er feridg med det også:)

Skrevet

1) nei, egentlig ikke

2) 35 år, singel i 3

3) 3 barn

4) hm..vanskelig ja, men håper jo den rette dukker opp etterhvert ;)

5) Helt klart en mann med barn da jeg selv ikke tenker å få flere..

Skrevet

1) Trives dere som singel?

- Ja og nei. De fleste dager er det greit og noen dager er det litt kjipt

2) Hvor gammel er du, har du vært singel lenge?

- Er 34. Har vært singel i 5 år

3) Hvor mange barn har du?

- 1 barn

4) Er det flere som meg som synes det er direkte vanskelig å finne en brukanes kar som faktisk vil noe annet enn bare å leve ungkarslivet?

- Ja. Men nå leter jeg ikke aktivt så det er et litt dårlig "ja" ;)

5) Hvis du skulle valgt, hvem ville du datet? En mann med barn, eller en mann uten?

- En mann med barn

Skrevet

Stortrives som singel, og ser ikke for meg at jeg kommer til å være noe annet:)

Er 35 og har vært singel i 10 år.

-1 barn

-Er så kresen at ingen er bra nok, nei:) Har et krav om de skal være smarte, sosialt oppegående, ha bra humor og ha et utseende som ikke byr meg i mot. Alt dette er det sikkert bare 5 % som oppfyller, og de er som regel opptatte;)

-Spiller ingen rolle for meg om han hadde barn i fra før. Det er ikke slikt jeg er kresen på.

Skrevet

Heisann medsøstre:))

1) Ja, trives egentlig godt, men kunne tenkt meg å ha en å kose med oftere! Av og til ønsker jeg bf sammen med oss slik at jeg har noen å dele de flotte øyeblikkene i livet til barnet sammen med. Dessverre har han ikke kontakt med barnet heller:(

2) Er 19 år og har vært singel i ganske nøyaktig ett år.

3) Har ett barn.

4) Har ikke vært på leting etter en kjæreste, så denne kan jeg ikke svare på:)

5) Aller helst barnefar. Synes at fedre er vanvittig kule for tiden, så definitivt en mann med barn! Nå holder jeg på med to stk. uten barn, vet allerede nå at det ikke blir noe seriøst, og det vet dem også.

Skrevet

1 trives godt, men savner kosen.. menholder på å fikse det nå =)

2 er 21 år. vært singel siden juni.

3 har et barn 10 uker

4 Nei, faktisk omvendt. Jeg avvsier veldig mange utrolig mange som er klare for stefarsrollen nesten litt for mye..

5 enig med 22.39 syntes papper er sexy, sikkert fordi jeg blir rørt over hvordan de er med barna sine.. og vil ha en slik varm mann... men samme egentlig så lenge han også har plass til mitt barn og vil ha fler =)

Skrevet

1) Nei kan ikke si jeg trives, ei heller mistrives. Det er bare sånn nå og jeg vil heller være singel enn være med "feil" mann.

2)30 år. Vært singel mer eller mindre i 5 år.

3) En datter.

4) Ja kjempe vanskelig synes jeg. Ikke at det er lett og treffe menn i det hele tatt men da en som faktisk ønsker seg familie og selfølgelig meg;) virker som en umulig oppgave for tiden.

5) Egentelig så spiller ikke det noen rolle, men jeg ønsker meg en mann som vil ha barn evnt da flere barn.

Skrevet

1) hater å være singel, men jeg har innfunnet meg med tanken på å være singel "for alltid" pga antall barn jeg har

2) 32 år, vært singel i 1 år, men eksen og jeg fikk vårt siste barn for 5mnd siden, og var mye fram og tilbake i svangerskapet

3) 4 barn

4) har ikke noe håp om å finne en mann som godtar 4 barn som ikke er hans egne. De jeg møter sier det ikke gjør noe at jeg har barn fordi de eeelsker barn, men nei, den tror jeg ikke noe på ;) Har bare møtt useriøse menn hittil.

5) ville helst datet noen uten barn for å slippe dine/mine barn ("våre" barn vil det aldri bli da jeg ikke skal ha flere barn selv), og for å slippe å måtte ta buss-"lappen", for å kunne ta med ungene på butikken.. hehe

Men da jeg ble gravid med nr 4 og valgte å ikke ta abort, så valgte jeg jo også å legge kjærlighetslivet på hylla. Det er jo litt ensomt å være alene med så små barn, men sånn må det bare bli :)

Skrevet

1) Både ja og nei. Savner eksen hehe :P

2) Har vært singel i 2 mnd!

3) 0 :/ Mistet..

4) Jeg syns som deg ;)

5) Helt greit både med barn og ikke. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...