Gå til innhold

Hadde noe ekle opplevelser i går :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

17. mai og ute med ungene skjedde det en 5-6 ganger at jeg så mannfolk stirre på meg. Må da med en gang si at jeg er ikke spesielt pen, hadde på noe så lite avslørende og sexy som en bunad og er dessuten overvektig, så med andre ord ikke noe å se på! Fikk sånn ekkel følelse at de kjente meg og jeg burde si hei, men jeg aner ærlig talt ikke hvem de er. En kastet et blikk på meg for så å bråsnu seg å stirre :( Måtte spørre mannen min til slutt om jeg hadde noe rart i ansiktet etc :( Fysj, nå har jeg tenkt så mye på det og synes det er så ekkelt! Har følelsen av at det finnes bilder/vidioer etc av meg der ute jeg selv ikke vet er tatt en gang eller noe i de gater... :(

Jada, høres vel ut som paranoia selv, men dette er ikke normalt for meg og jeg lurer på hva som skjer!?! Noen med ideer om hvordan jeg kan finne ut av dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva, hender jeg tar meg selv i å stirre på fremmende, uten at det er noe jeg i grunn stirrer på. Kan være litt i mine egne tanker. kan jo tenkes disse mennene synes at damer i bunad er flott, eller at du lignet en eller annen de kjenner.

Når det kommer til bunad og sexy så synes mannen min at feks jeg er kjempesexy i bunaden min. Han sa han var stolt når han gikk sammen med meg i går, og jeg ble også stirret på av andre mannfolk. Tok det med et smil.

Har du noen grunn til å tro at det finnes bilder eller video av deg noe sted? Feks fra tidligere forhold eller noe? Det er jo ikke normalt å tenke slik hvis man ikke har mistanke om noe sånt da.

Skrevet

du høres helt paranoid ut - la det være. Sikkert tilfeldigheter.

Skrevet

Nei, har ingen grunn til å tro det nei, men nå har jeg levd i 34 år og aldri opplevd slik. Jada, sikkert unormalt paranoia, men syns det er ekkelt uansett!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...