Gå til innhold

Da ble det ingen jobb denne gangen heller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men slik er det å bo på en liten plass, det er mange om beinet.....Langt i mellom det er noe å søke på, :( så da er det bare å forsette å se i avisa!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjerp deg! Få ræva opp av sofaen og oppsøk de forskjellige stedene. Ikke alle stillinger som blir utlyst heller. Tenk litt utenfor boksen og senk kravene.

Skrevet

Hva kan få deg til å be meg om å skjerpe meg? Hva vet vel du om hva jeg har gjort for å få meg jobb? Jeg har faktisk vært rundt å spurt allerede! Ikke noe ledig noen steder..... Det er så mye fæle folk her inne som er på hugget med en gang...

Skrevet

Greit nok det, men om du tar kontakt med kommuene, for eksempel kan jeg nesten vedde på du kan få vikarjobbing på sykehjem, i hjemmetjenesten eller noe sånt. Å si at det ikke finnes noe som helst, det er i de aller fleste tilfeller tull. Det handler mer om hva man er villig til å gjøre.

Skrevet

Du 13:31 er ikke så veldig opplyst! På mange småsteder er det svært vanskelig å få jobb. Til og med vaskejobber og som hjemmehjelp. Så ikke kom med den belærende tonen. HI prøver nok alt hun kan. Så ikke døm henne pga dine manglende kunnskaper!

Skrevet

Søk i en nabokommune/et stykke vekk fra bostedet.. Har du ikke bil går det helt sikkert buss eller tog. Har vært i samme situasjon selv da jeg var nyutdannet uten erfaring og det kan være frustrerende men det er som første anonym sier, de fleste jobbene ligger ikke rett foran nesen på deg. Stå på, ikke gi opp. Lykken vil snu! Har du forresten utdanning? Hvis ikke, kanskje du kan vurdere det? Med det vil nok mange flere dører åpnes:)

Skrevet

Takk for svar :) har utdanning innen salg og service. Håper jeg får meg noe snart, frustrerende å være uten jobb. Spesielt med lån og små unger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...