Gå til innhold

Noen som skal ha åpen bar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke drinker skal dere ha? Skal bestille drikke men er ikke sikker på hva, annet enn vin og øl.

Skal dere ha bartendere eller blander gjestene drinkene selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal ha åpen bar ja. vi har øl, vodka, vin, baileys, cognac, rom og brennevin (kommer fra trøndelag, og der må det være karsk tydligvis :) så skal jeg kjøpe ulike drinkmixer og tilhørende brus. utvalget tenkte jeg på et 5 forskjellige drinker. jeg vil også ha en som står i baren og har en viss peiling på hva den driver med :) for å ha litt kontroll liksom :P

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi skal ha åpen bar men tror det kun blir øl, cider, kartongvin og baileys. Litt usikker på om vi skal ha med sprit eller hva vi skal..

Skal vi ha med sprit så blir det nok satt frem brus og drinkmikser i tillegg, og så en bak baren slik at det ikke bare blir mye tull. Men har ikek tenkt å ha egen utdanna bartender

Skrevet

Rødvin, hvitvin, likør, øl og sprit (ca 6 forskjellige drinker) Her står en kamerat av min bror i baren og jeg har skrevet opp oppskriftene på de forskjellige drinkene til ham.

• 1 måned senere...
Skrevet

Vi skal ikke ha åpen bar. Det fordi vi har valgt å ha middagen på en restaurant og det er nesten 100 kr per vinglass og over per drink. Blir litt for dyrt når vi skal ha 80 gjester. Drikke under middagen får de selvfølgelig så mye de vil ha.

Hadde vi valgt en annen løsning ville vi helt klart gått for åpen bar:)

Skrevet

FortGjortiEnPort <3<3<3:

Her mangler noe vesentlig: Whisky.

Skrevet

Whisky? Hvorfor det?Det er da ikke det mest vanlige man får i åpen bar i bryllup.

Skrevet

Ikke åpen bar, men bar med bartender.....Har vi åpen er det flere der som kommer til å bli snydens og det vil jeg ikke ha i mitt bryllup.....

Men det vi kommer til å ha er bailyes, div sprit, vin, øl, div hjemmelagede likører (av rips og moreller fra hagen) tyrker.....og sikkert noe mer... =) Men det viktigeste er jo at alle får noe de liker så han/hun som skal blande drinker må kunne noen som er litt standard tenker jeg =)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi kommer til å ha fri tilgang til drikke for gjestene, men vi begrenser oss til rødvin, hvitvin, øl og avec (whiskey, cognac og baileys), samt champagne som velkomstdrink. Ser ikke noen grunn til at gjestene skulle ha behov for drinker og vi spanderer ikke på oss bartendere. :P

Skrevet

vi hadde åpen bar. men ingen ble snydens her. der hadde vi sprit, vin, øl, cognac, baileys og rom.

Skrevet

Tror det ofte lønner seg å ha bartender hvis man kan finne en billig. Da blades det ikke 50/50 drinker og folk blir ikke like fulle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...