Hermine87 Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Litt skummelt å plutselig være i 3 tri!! er førstegangs så alt er helt nytt
Ooops I did it AGAIN Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Velkommen etter! Jeg har termin 12. august:-) Mitt 3. barn. Synes tida går så innmari fort!
Hermine87 Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2011 Ja tiden flyr! har nesten ikke fått kjøpt inn noenting til babyen enda, og vi trenger ALT Har liksom bare utsatt og utsatt det fordi det er jo "lenge igjen" men nå bør jeg vel kansje komme igang snart <3
mommy3 Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Jeg er gravid med nummer fire (av fire - for nå skal mannen klippe snoren) og har termin 4. august. Synes overhodet ikke at tiden går fort. Ti uker er en hel evighet til...
LilleS Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 Gratulerer med to trimestere overstått! Jeg har også termin 11 og er førstegangs Men var på ultralyd på fredag og da fikk jeg beskjed om at jeg var 27+ 5, altså 28 uker på søndag- men fortsatt samme termin. Så er litt forvirret på disse dagene, men lillefrøkna kommer vel når hun kommer uansett Sprøtt å tenke på at det ikke er lenge igjen nå. Gleder meg så veldig til å se knøttet!!
Hermine87 Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2011 ja de fleste sier jo som regel at tiden går sent mot slutten, så jeg er vel egentlig bare heldig som synes det går fort LilleS: ja jeg forstår heller ikke alle disse datoene helt! Men de kommer nok når de er klar for det ja:) var det 3D ul du var på? Jeg skal på 3D ul idag ! Blir spennende, håper vi får fine bilder:)
1+1=2 :) Skrevet 18. mai 2011 #7 Skrevet 18. mai 2011 Hei hei, jeg har termin 12 august, blir nr.2 her=) Tiden går forferdelig fort no er bare knappe 3 mnd igjen til terminen. Har ikke gjort klart noen ting enda, føler jeg har så evig med tid til det, men pluttselig sitter jeg vel med den nyfødte i armene. Håper formen deres er fin=)
Suss(august<3) Skrevet 18. mai 2011 #8 Skrevet 18. mai 2011 Hei:) Jeg er også førstegangs og har termin 10.august:) Gleder meg veldig:D Jeg har heller ikke handlet noe ennå har også denne tanken om at det er så lenge til... Men begynner å merke at ting går litt raskere nå.
3. gutt på vei Skrevet 18. mai 2011 #9 Skrevet 18. mai 2011 Jeg kommer snikende i morgen. Termin 13.august
LilleS Skrevet 18. mai 2011 #10 Skrevet 18. mai 2011 Ja, var 3D. Synes det var utrolig gøy å se henne så tydelig, samtidig som vi fikk noen fine bilder Gikk det bra på Ul deres? Vet du forresten om det blir jente eller gutt?
ragna79 Skrevet 18. mai 2011 #11 Skrevet 18. mai 2011 Jeg har termin dagen før deg Er også førstegangs, så det er litt skummelt..hehe. Synest det virker veldig lenge til august, men når jeg tenker tilbake har svangerskapet til nå gått kjempe fort... Så får bare håpe siste månedene blir sånn også Det er jo bare ca 12 uker til vi har dei lille små nurka våre i hendene nå
xLinzyx Skrevet 18. mai 2011 #12 Skrevet 18. mai 2011 Jeg venter min første, har termin 8 august og vi venter en liten jente. =)
Milla&spire:) Skrevet 18. mai 2011 #13 Skrevet 18. mai 2011 Venter 1mann har termin 14 august. Blir en gutt
Åse❣ Skrevet 19. mai 2011 #14 Skrevet 19. mai 2011 Er så glad for å ha nådd enda et mål. Neste blir vel et sifra uketall igjen så et sifra antall dager. førstegangs her og venter en liten gutt den 12 august!
Ahm83 Skrevet 19. mai 2011 #15 Skrevet 19. mai 2011 Hei! Jeg har termin 6. aug. så jeg er akkurat 29 uker idag. Synes det virker lenge til, men samtidig så har både april og så langt i mai gått veldig fort. Bekkenet blir verre og verre så det er litt kjedelig, dagene blir så lange når en ikke kan gjøre så mye. Gleder meg også til 3D, skal ha d 7. juni!!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 19. mai 2011 #16 Skrevet 19. mai 2011 Jeg har også termin 11 august. Men kommer ikke til å gå til termin. Blir igangsatt 20 juli, fordi her er det 2 i magen Her blir det barn nr 2 og 3:) Syns tia går fort selv om jeg er sykmeldt og går hjemme. Og her er lite klart! Trodde liksom at denne gangen ble det et "kjedelig" svangerskap fordi vi hadde alt vi trengte fra førstegang. Eneste å handle litt klær hvis det ble gutt. Men det ble litt annerledes enn jeg trodde. Nå må vi ha to av alt, og gutteklær må det også handles. Heldigvis blir det en av hver, så vi får da brukt noe av det "gamle" også. Vi kjøper mye brukt utstyr da. Syns ikke det er vits i å ha alt nytt når vi ikke skal ha flere barn etter dette. 3 barn er liksom nok kjenner jeg
Hermine87 Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #17 Skrevet 20. mai 2011 3D ul var utrolig gøy:D er en jente, såg ut som hun storkoste seg inni magen:) helt sprøtt å kunne se så mye av trekkene i ansiktet allerede<3 fikk også med både filmsnutter å bilder,anbefales!! ja vi får og en del utstyr brukt fra familien, veldig greit da det blir dyrt nok med alt som må kjøpes:)
Woodstock Skrevet 22. mai 2011 #18 Skrevet 22. mai 2011 Jeg tror terminen min er 12. august, legen sier 18. august Har foreløpig kun fått/kjøpt en liten flaske, en smokk, og noen klær. Føler meg tryggere nå som jeg er i 3 trimester... Men det blir muligens KS pga at navlestrengen er rundt halsen, men det kan visst endre seg, så det er ikke sikkert. Jenta er ellers svært frisk og normal og livlig, og over gjenomsnittet stor.
sommerbebi Skrevet 22. mai 2011 #19 Skrevet 22. mai 2011 Termin 17.august, så kom akkurat inn på 3.trimester.. Er min andre baby, så er heldigvis litt roligere enn første gang
<3 snart mamma <3 Skrevet 22. mai 2011 #20 Skrevet 22. mai 2011 Termin 17 august jeg også hoppa akuratt inn her første babyen og d er en liten gutt, tiden har gått fort og jeg må si jeg har vært heldig som har vært i god form stortsett hele veien, begynner å merke litt nå, men vil ikke klage
LilleBøllefrø Skrevet 22. mai 2011 #21 Skrevet 22. mai 2011 Jeg har termin 13august og her venter vi en liten gutt.Gleder meg kjempe masse siden det er første mann .Begynner å stresse litt nå siden vi er litt trege med kjøpe inn ting.
2små,rosa&blå Skrevet 22. mai 2011 #22 Skrevet 22. mai 2011 Termin 8 aug (-: 3D UL på tirsdag! Vet ikke om det er jente eller gutt enda, så har ikke handlet så mye. Har ei jente fra før, så om det blir en gutt blir det en skikkelig nettshoppings runde! Gleder meg så til å se hullet mitt i magen!
Emma +??? Skrevet 22. mai 2011 #23 Skrevet 22. mai 2011 17 august her og:) så kom nettopp inn! For min del syns jeg tiden går ganske sakte....merker det begynner å bli tungt å leike og styre med vesla på 2,5....bare vi kommer inn i juni nå så begynner det å nærme seg:)
Undretrollet Skrevet 22. mai 2011 #24 Skrevet 22. mai 2011 Her venter jeg nr 3 16. august Begynner å kjenne at jeg er i siste tredel av graviditeten, er så veldig mett i magen Gleder meg til å hilse på lillevennen, som vi ikke vet kjønnet på. Men samtidig vil jeg ikke bruke sommeren på å vente, vil nyyyte disse fine sommerdagene
Alida*Englebarn Skrevet 23. mai 2011 #25 Skrevet 23. mai 2011 Jeg kom inn på 3 trimester i dag og venter min lille jente 18 august:-) Jeg får litt panikk når jeg tenker på at vi snart går inn i juni måned, men det kommer og går med panikken. Jeg er utrolig glad for at det har gått så greit i svangerskapet, tross små plager så er dagene gode og babyen har det fint:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå