Gå til innhold

Brukte dere mye penger på 17. mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

0,- Spiste frokost hos mine foreldre og dro på restaurant med de og de spanderte.. Mini spiser bare flakse =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

0 kr ble det. Far sin tur å ha barna 17. mai, så da feiret jeg med min bestevenn. Han spanderte både bensin til bilen og is til meg :) Så fikk jeg masse is hos familien hans. Pølsene jeg og moren min spiste til middag hadde jeg jo kjøpt den 16. for å spise dem den 17. + jordbæra vi var for mette til å spise :P Så til den 17. mai i år brukte jeg ca 100 kr.

Skrevet

Brukte 140 kr, vi var 2 voksne. Av det gikk 60 kr til kake (3 stykker), 1 kopp kaffe, 1 brus og 2 pølser i brød.

Skrevet

vi brukte 1000 kr på mat og drikke til middagen,

så handlet vi popcorn,is og brus og kaker til ca 250 kr, eldste fikk seg nye bunadssko til dagen også, så det ble litt penger ja.

Skrevet

Ikke så ille. Kjøpte rømmegrøtt, tilbehør, jordbær + tilbehør og det på forhånd. Ungene fikk 100 kr hver av farfar og 100 kr hver av mormor og morfar (ingenting av farmor). Så de hadde penger. Måtte ikke ha klær til dagen heller. Så ble ikke så mye.

Skrevet

Gikk vel en tusenlapp på spekemat og diverse annet snacks til 17mai lunsjen. Var ikke noen steder hvor de solgte is, brus, pølser og lodd. Har ikke barn enda,jeg da..

Skrevet

Hvis man ser bort i fra kjøpt av klær og mat før 17.mai, så brukte jeg hele 20 kr på en muffins til vesla. Is var gratis til alle barna på skolen, og ettersom hun kun er 1,5 år orket hun ikke mer enn en muffins og en is;)

Vi andre spiste ikke noe på skolen, da vi hadde kaker hjemme som fristet mer enn de som var der.

Skrevet

0 kr.

Eller bensin til og fra svigers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...