mflette Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 er i uke 7. og buksene passer ikke lengre!!! hvordan kan man få mage så tidlig??
Blinkimom Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Mange blir jo ganske oppblåst første tiden... Jeg begynte faktisk å bytte ut buksene mine i uke 9 sist gang, men da hadde jeg hatt ganske trange bukser og jeg fikk vondt om noe presset over magen.. Du har ikke hatt "kick" på sjokolade da? hehe
mflette Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2011 nei uff...er så kvalm at sjokolade frister ikke spesielt!!!! har fått dilla på alt som er salt da
Blinkimom Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Og salt binder vann i kroppen, så da kan det jo være det
fjoggy Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 Jeg fikk spm når jeg var 4+5.. Magen står som en sprengt ballong!! Er rimelig tynn fra før, så jeg har ikke sjans om å skjule d!! Er 7+1 i dag, og har vært å kikket på mine 2 perfekte vidunder, og hjertene slår som bare d!! Ingen bukser som passer lengre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå