Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Lever med en mann som til tider nærmest virker besatt av at vi har for lite sex, at jeg avviser ham osv. Saken er bare den at jeg ikke har noe som helst imot å ha et mer aktivt sexliv med ham, problemet er bare at når han "prøver seg", så gjør han det på helt håpløse tidspunkter. Han kan for eksempel sitte og se på TV eller sitte med dataen hele kvelden, etter at barna har lagt seg. Jeg tenker kanskje at dette kunne vært et OK tidspunkt å ha sex, men han virker opptatt med det han holder på med. Etter hvert blir jeg trøtt og vil gå og legge meg. Når vi har lagt oss, finner han plutselig ut at han skal prøve seg. Men da er jo jeg trøtt og vil sove. Han har hatt hele kvelden på seg, men venter til det er for sent. Jeg sier at jeg vil sove, og så tar han det som en avvisning. Ofte prøver han seg også om morgenen, når vi akkurat har våknet. Legger seg inntil meg og begynner å stryke og ta på meg. Dette er noe jeg liker veldig dårlig når jeg ikke har våknet helt ennå; det kiler og er irriterende. Dette vet han. Det er dessuten et dårlig tidspunkt, ettersom barna kan våkne når som helst. Jeg sier at han skal la være, og han tar det som en ny avvisning. Etter hvert danner han seg en oppfatning av at jeg "alltid avviser ham", og så bruker han dette mot meg. Synes hele situasjonen er vanskelig. Han blir frustrert, innesluttet og lei seg; morgenen etter kan han være helt på gråten, men sier at det ikke er noe. Det er jo vondt for meg også, å gang på gang måtte si "nei" når han har lyst. Jeg vil jo ikke at det skal være sånn.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Kanskje du burde ta mer initiativ i steden for å vente på ham? Når han sitter på dataen eller tven kan du jo foreslå en tidlig kveld (med et lite blunk), en felles dusj, en massasje eller noe annet.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Du får gi han en blow job e.l.,da glemmer han nok fort tvn eller dataen.. Særlig om han er så frustrert som det virker som..
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Jeg vil anbefale deg og legge ann på han når du har lyst da....
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 Du får kle av deg etter barna har lagt seg, og gå inn på soverommet, så får du rope til han "skal du ha noe så får du komme nå". Det pleier å funke her:-) Fort gjort og fortsatt hele kvelden foran dere!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #6 Skrevet 18. mai 2011 Du kan jo ta tyrene ved hornene. Kle deg sexy, sett deg på fanget hans mens han ser tv eller sitter på pc`n og så forfører du ham, vil tro at de færreste mannfolk ville avvist en sånn invitasjon til litt sex. Her var det litt omvent, når vi la oss så var han trøtt, mens jeg hadde lyst. Så derfor har vi begynt å ha sex tidligere. Vi slår av pc og tv`n. Jeg synes det er heftig når mannen begynner å stryke på meg, kysse meg, kle av meg osv mens jeg egentlig sitter litt opptatt med noe annet, det jeg gjør da kan alltid utsettes til etterpå. Når det gjelder morgensex så har vi det også som regel en gang i uka, jeg må uansett på do når jeg våkner så jeg lager frokost til ungene og spiser sammen med dem, så setter jeg på tv`n eller helst en film og så sniker jeg meg opp til mannen igjen så vi får oss en liten hyrdestund. Barn våre er så store at de klarer seg godt en stund alene på morgenen. Var litt verre da de var yngre og måtte ha tilsyn hele tiden, men nå har vi ikke lengre den hindringen. Hører dem om de kommer opp trappa, så vi er ikke redde for å bli tatt på fersken.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #7 Skrevet 18. mai 2011 Har ærlig talt ikke så lyst til å "forføre ham" når han sitter med TV eller data. For det første, synes jeg han kan lære. Hvis han vil ha sex, og han vet det er for sent når klokka er halv tolv og jeg vil sove, så får han prøve tidligere. Det burde ikke være vanskelig å skjønne. For det andre, så har jeg ikke så lyst til å forstyrre når han er opptatt med noe annet. Liker dårlig å bli forstyrret selv, og tenker vel at det er likedan for andre. HI
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #8 Skrevet 18. mai 2011 jeg trodde ærlig talt av alfa og omega for et godt sexliv var at begge bidro med sitt jeg?? det handler ikke om at han bør lære noe som helst. det er da ikke han som skal stå for alt av initiativ til sex. vil du ha deg noe selv så må du ta ansvar. det er ikke verre. jeg synes egentlig du er ganske dum jeg. alt handler ikke om deg og når det passer best for deg.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #9 Skrevet 18. mai 2011 Hender jo at jeg tar initiativ jeg også da. Er ikke slik at jeg bare sitter og venter. HI
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #10 Skrevet 18. mai 2011 For en håpløs mann. Han har alle muligheter til å gjøre noe med situasjonen selv, men velger å fortsette med det som ikke virker, og som han vet du ikke liker. Utrolig kjipt gjort av ham å bruke det mot deg og reagere som en fornærmet unge. Hadde mistet all lyst til å ha sex med en sånn tulling, tidlig eller sent. Du må i hvert fall ikke la det gå innpå deg. Denne situasjonen har han satt seg selv i, og det er ingen andre enn hans egen feil. Fullt og helt.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #11 Skrevet 18. mai 2011 Dette problemet skal jeg løse for deg. Helt gratis til og med. Du sier til mannen din: "Kjære, jeg elsker deg og har utrolig lyst på deg. Problemet er bare det at sent på kvelden så er jeg for trøtt til å ha lyst på sex, og om morgenen er heller ikke lysten på topp fordi jeg er redd ungene vil våkne. Tidlig på kvelden derimot har jeg kjempelyst på deg. Men da er du ofte opptatt ved pc'en, og jeg er redd for å forstyrre deg. Men hvis du en kveld skulle ha mer lyst til å ha sex med meg enn å sitte ved pc'en, så vit at jeg er klar!" Jeg vedder arva mi på at han kaster seg over deg samme kvelden:)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #12 Skrevet 18. mai 2011 Jeg har selvfølgelig prøvd å si det til ham, omtrent slik du skriver her, men det virker bare ikke slik du tror. Han fortsetter bare på samme måten. Enten venter han til vi har lagt oss, eller så venter han så lenge med å komme at jeg har blitt opptatt med noe for meg selv i mellomtiden. HI
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #13 Skrevet 18. mai 2011 Å, da skjønner jeg at du er frustrert. Hvis du har sagt i fra, og han enda ikke tar poenget, da fortjener han faktisk ikke sex. La ham sitte der med pc'en sin, og ha for all del ikke dårlig samvittighet. Så får du "fikse" deg selv
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #14 Skrevet 18. mai 2011 Høres vel ut som du har bestemt deg du også og ikke egentlig er interessert i gode råd. For du har jo fått mange av dem her. At du ikke vil forstyrre ham når han sitter foran pc eller tv høres ut som en dårlig unnskyldning spør du meg - han må jo tåle å bli avvist av deg sen kveld/tidlig morgen, så da får vel du tåle noen avvisniner fra han også om han er opptatt med noe annet. Så kan han i det minste ikke sutre over at det alltid er du som avviser han.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #15 Skrevet 18. mai 2011 Enig med 14.36. Du har bestemt deg for hvordan du vil ha det. Det er ikke du som skal forandre deg, men HAN. Som alle vet er det vanskelig å forandre noen andre enn seg selv, så da er vel dette en sak som allerede er tapt for alle parter.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #16 Skrevet 18. mai 2011 Jøsses! Kunne tro du hadde skrevet innlegget om min mann jo!!! Hehe! Gitt opp jeg....
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #17 Skrevet 18. mai 2011 Jo, jeg vil veldig gjerne ha gode råd. At jeg har en "terskel" for å forstyrre når han er opptatt med noe, kommer nok av at jeg selv liker dårlig å bli forstyrret, som jeg har nevnt. Når jeg har begynt å lese en bok eller se en film, f.eks., så er det det jeg gjør, og da vil jeg fortsette med det. HI
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #18 Skrevet 18. mai 2011 Kan jo kanskje være en ide å snakke sammen om det da istedenfor at han skal "skjønne" at du er for trøtt når klokka er halv 12 og at det må skje tidligere. Si det til han at du også er interessert i mer sex men at når klokka blir for mye så er du for trøtt. Enten kan dere legge dere sammen tidligere, eller ha dere tidligere og så se tv osv etterpå. Her har mannen mest lyst tidlig på kvelden og morninger, mens jeg syns morgenånde osv passer dårlig sammen med sex. Han er for trøtt selv når vi legger oss. Det handler bare om å føye seg innimellom. Er det vi gjør iallefall, men det beste er jo å snakke om dte å finne ut hvilken tid som er best
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #19 Skrevet 18. mai 2011 Kan du ikke ta initiativ selv da, hvis du "ikke har noe imot" det? Eller er du en av dem som mener at det er mannens jobb?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #20 Skrevet 18. mai 2011 En ting du bør ta hensyn til, er at menn som føler at de blir avvist, får dårlig selvbilde og lav selvtillit. Når du forteller at mannen din ser ut som han er på gråten om morgenen, men sier at det ikker er noe galt, tyder det veldig på at han er der. Det kan være derfor han ikke «prøver seg» tidligere, fordi han ikke greier å mote seg opp til det. Da er det lettere å søke tilflukt i f.eks. TV eller data. Når dere har lagt dere, eller når dere våkner om morgenen, har han deg mye nærmere. Da blir behovet sterkere, så vil han stryke og ta på deg. Du avviser ham, og han får forsterket følelsen. Han har havnet i en ond sirkel, og jeg tror du må hjelpe ham ut av den. Hvis du ikke vil ta initiativ selv, men venter på at han skal «lære», kan du vente forgjeves. Hvis det er sånn som jeg tror, vil han ikke lære fordi han opplever at ting blir verre og verre hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #21 Skrevet 18. mai 2011 Nei, ærlig talt! Skal hun finne seg i at han oppfører seg på denne måten fordi han har "dårlig selvbilde og lav selvtillit"? Han er en mann. Da kan han oppføre seg som en.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #22 Skrevet 22. mai 2011 Var denne kommentaren alvorlig ment? Skal menn liksom ikke kunne ha problemer med selvbilde og selvtillit, fordi de er menn?
Carasnella Skrevet 22. mai 2011 #23 Skrevet 22. mai 2011 Han har jo helt rett, du avviser ham jo! Og hvorfor kan ikke du ta initiativet når du har lyst da, skal love deg at han glemmer både pc og tv og du "byr" deg frem litt.
Carasnella Skrevet 22. mai 2011 #24 Skrevet 22. mai 2011 Han har jo helt rett, du avviser ham jo! Og hvorfor kan ikke du ta initiativet når du har lyst da, skal love deg at han glemmer både pc og tv om du "byr" deg frem litt.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #25 Skrevet 22. mai 2011 " For det første, synes jeg han kan lære. Hvis han vil ha sex, og han vet det er for sent når klokka er halv tolv og jeg vil sove, så får han prøve tidligere. Det burde ikke være vanskelig å skjønne." "Synes jeg han kan lære??!" Er det en hund du oppdrar? Og "Hvis han vil ha sex....osv" Hvis HAN vil ha sex? Er det noe bare DU gir HAM? Er det et privilegium du gir ham når han er snill? Er det ikke noe du har glede av? Ta ansvar for ditt eget sexliv kvinne! Om han setter seg ved PCen, klapper du sammen lokket og sier at du gjerne vil ha en runde i halmen. Still klokka på ringing en halv time før dere egentlig står opp, ha sex da. Det høres ikke ut som du ønsker å ha det annerledes, særlig når du mener det er hans som må "lære" når du vil ha sex og ikke. Hvordan i himmelens navn skal han vite det magiske tidspunkt for sex om du ikke forteller ham det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå