Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Kanskje dagens mest meningsløse innlegg, men herregud så dritlei jeg er av å vente nå! Hadde termin i går og merker INGEN tegn på at noe skal skje med det første. Tror ikke på kjerringrådene siden jeg gikk 14 dager på overtid med forrigemann etter å ha testet alt jeg kom over på nett.. Eneste er kanskje sex som kan ha en innvirkning, men tydeligvis ikke på meg Kan ikke den babyen bare finne veien ut nå!? Jeg vil ha vondt!!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Jeg gikk 11 dager over sist og er fullt innstilt på at det kommer til å ta like lang tid denne gang. Dette har blitt gjentatt til meg fra lege og jordmor flere ganger - går du lenge over første gang er sannsynligheten stor for at det skjer 2. gang.. Så hvorfor stresse med det?? Skjønner du er sliten og lei - men det hjelper jo ikke å bruke energi på det?? Barnet kommer jo ikke noe raskere uansett?? Stress ned, ta en dag av gangen og la babyen komme når den kommer.. Ikke slit deg ut på kjerringråd og stress sånn at når fødselen endelig starter er du utslitt..
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Enig med siste taler.. at du gidder å bruke energi på det? Bruk de siste dagene før fødselen til å slappe av, pleie deg selv, les en god bok, kos deg med den som skal bli storesøster/bror.. Den kommer når den kommer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå