Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Er dette normalt? Jeg føler meg nesten død seksuelt sett. Jeg vet ikke om det har kun med det at jeg er sliten og har en baby som ammes en del enda. Eller kanskje er det kombinert med at min mann har nesten null lyst han også. I løpet av graviditeten hadde vi kanskje sex 3-4 ganger. Og nå etterpå tror jeg kanskje vi har hatt sex 4-5 ganger. Men jeg har nesten ikke noe lyst altså. Ikke en gang "kosestund" i dusjen føler jeg for. Helt null. Flere med erfaringer eller som er i lik situasjon? Går dette over tror du?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 5 år etter fødsel, null sexlyst. Og kosetund i dusjen er absolutt det verste jeg kunne tenkte meg....
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Har du ikke tenkt å gjøre noe med det? Hva sier mannen/samboeren din? HI
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Har er ikke fornøyd, men forstår at det ikke er noe jeg styrer selv. Så han er flink til å ikke mase for mye, og jeg er flink til å gi etter innimellom. Vurder å ta det opp med legen, men synes jo det er ganske flaut.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 Jeg ser på det som normalt. Hvis du ble dødsforelsket i barnet ditt tar det tid å komme ned på landjorda igjen. Tok ca fem år til meg. Da begynte poden å få egne meninger og jeg måtte endre fra elskelig mamma til oppdragende mamma:) gikk greit det! Å være forelsket i barnet og tenkte på sex syntes tydeligvis ikke jeg passet sammen, men vi er forskjellige alle sammen;)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #6 Skrevet 18. mai 2011 Jeg vil tro at dere bare har blitt vant til å ikke ha sex lenger. Hvis dere koser dere selv om dere i utgangspunktet ikke har lyst, vil jo lysten komme og dere får det godt. Jeg merker iallefall at i perioder har vi mye sex, og mye vil ha mer. Og etter en periode med opphold er det vanskeligere å komme igang igjen på en måte.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #7 Skrevet 18. mai 2011 Nope, prøvd det. Lyst i hodet har jeg, men hjlper lite når kroppen ikke tenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå