Gå til innhold

Noen her fra Haugesund el omeng?


LilleBaBy i magen<3

Anbefalte innlegg

Noen her fra Haugesund el omeng?

 

Er selv fra Haugby og hadde vært kjekt om vi var noen flere fra vestlandet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt:) Jeg har ifølge terminkalkulatoren termin 15 januar :)

 

Kanskje me komme i samme barselgruppe også da:)

 

Har du noen unger fra før? Jeg har ei jente på 11år født 8 januar, og ei jente på 7 år født 5 januar :o)

Håper nå på at minsten holder seg der inne til etter de andres bursdager :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også!! Legen sier 15 januar men jeg tror 14. januar...hehe ikke store avviket da :) Ja, jeg kunne også tenkt meg så langt uti januar som mulig pga jul/desember. Kjekkere med bursdag tidlig på året enn seint :)

 

Jeg har ei jente på 7 år som blir 8 år i septemer i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er! Har satt termin rundt 9. januar, men jeg tror det blir noen dager tidligere.

 

Fra før har jeg ei jente på snart 4, som blei født august 2007.

 

Skal ikke se bort fra at vi havner i samme barselgruppa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har innstilt meg på å være med i barsel gruppe denne gangen. Fikk ikke tilbud om noe slikt med de to andre... nå er det jo sju år siden jeg var gravid sist men allikevell.

Nå har symtomene kicka inn for fult på denne fronten så kvalme og spying hele dagen. For meg så er de første kvalmene mnd det værste, alt annet, til og med fødsl, er pice of cake i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så kjedelig! Jeg slipper billig unna. Forrige svangerskap var jeg bare trøtt og humørsyk, ellers var jeg friskere enn noensinne! Dette svangerskapet er jeg litt trøtt og småuggen, men ikke mer enn som så. Krysser fingrene for at du kommer deg snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvordan er formen, damer? Jeg syns det letter litt nå når sola skinner, selv om jeg faktisk har fått hovne føtter - ALLEREDE! Håper det går bra med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er formen min blitt ok, sjønner ikkje kos eg kom meg igjenom disse 6 ukene med spyning! Men endelig holde eg maten nede.

Nå vente eg bare på fint vær ;)

Ferie planer da jenter?

 

Har forresten meldt meg på vanngym.org i nov/des i år.... har ei venninne som har anbefalt dette for hun har vært med begge graviditetene sine. Så hiv dere med hvis det er noe for dere :)

Tenke at det kan være godt med vannkos så seint i svangerskapet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jeg bor i Haugesund,men er fra Karmøy...venter nr 2 1.jan...håper inderlig lille gull bestemmer seg for å holde seg der inne til noen dager ut i januar ja:).

 

Har ei jente født nov 09.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da, kanskje et lite nyttårs barn :) Barn nr to kom litt over ei uke før termin den gangen, så håper for din del at babyen venter til etter jul og nyttår :) hehe men det er self ikkje noe me kan bestemme! De kommer når de e klar de vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er også fra haugesund :)

Har ei jente født -05 og en gutt født-10, så dette er tredje og sistemann ;)

 

Har foreløpig termin 18.01.12, men er spent på ordinær UL siden jeg ikke var kommet inn i noen syklus da jeg ble gravid, hadde bare mensen en gang etter forrige svangerskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende, når skal du på ul da? Jeg skal den 15 aug og gleder meg masse! Endelig skal vi vi få vite om det er en liten jente eller gutt i magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ultralyd 19 august :) Gleder meg! Har ikke vært på tidlig UL denne gangen, var det forrige gang, så ble veeeeldig lenge å vente nå ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var for første gang på tidelig ul da jeg var 12 uker. Var veldig urolig for at jeg hadde brukt opp lykken min siden jeg hadde to frisk, flotte jenter. Men så vidt de kunne se så var babyen frisk og rask, så nå slapper jeg av.

Løye hvordan hode kan bestemme ser for å bli urolig over sånne ting. Hadde vært utrolig tungt for meg siden jeg har ingen foreldre, søsken, besteforeldre eller tanter og onkler som kunne ha hjulpet meg med et litt mer krevende barn.

 

Nå er det bare to uker igjen til ul så håper der går fort nok. Dagene går litt fortere nå kjenner jeg ettersom babyen i magen har bestemt seg for å sparke skikkelig i fra hele dagen. Nå er det ikkje bare små snu bevegelser men skikkelige spark. Pappen kjenne antydning til dulter men kommer vel til å få kjenne det skikkelig fremover :)

 

Dere da? kjenner dere noe til babyen?:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med skikkelige spark! Jeg er i 18. uke nå (termin rundt 9. jan.), men kjenner ikke så mye bevegelser ennå. Bare noen småbevegelser når jeg ligger i godstolen. Jeg skal på UL 11. august og er veldig spent!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende:) Fant du det ut på ultralyd eller? Tenk to stykk da... ja du har vel tenkt masse på det ;) typen min gikk å tulla med at det sikkert var to. Men me har fått sett at det bare er en liten baby i magen :) Kos går det med deg da, har vel fått litt mage og siden det er to som vokser inni der :)

 

Her er magen komt, og babyen sparker hele dagen :) til og med pappen har kjent noen små dulter nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Er nå 17+ 5 og kjenner daglig små spark og dult :D helt herlig!! Skal på UL 17. august og det gleder vi oss veldig til. Jeg skal forresten begynne på vanngym for gravide (regi av revmatismesykehuset) så det tror jeg blir stas. Se vanngym.no hvis dere er intr :)

 

Har noen av dere tenkt å å ta 3D ultralyd? Evt. hvor? Har fått anbefalt det på det sterkeste og en får både bilder og film med hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt på det ja. Blir vel på http://www.klinikkhausken.no/ vil eg tro. Er vel den eneste plassen i haugesund ell?:)

 

Ja babyen her og sparker godt hver dag. Er 17+5 i dag jeg også..

 

Skal på ul den 15 august, og gleder meg sååååå masse:) Håper denne uka på jobb går kjempe fort, så skal vi en tur til Bergen i helgen så plutselig er det mandag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ultralyd nå i dag klokka 11! Er så spent! Jeg prøver å roe meg ned litt, så jeg ikke blir skuffet hvis vi ikke får vite kjønn etc.. Og jeg håper virkelig barnet er friskt! Som dere sier, går det jo an å ta en 3D seinere også, da... Uansett gleder jeg meg! Lurer på om mannen og jeg må ta oss en lunsj på kaien etterpå, umulig å konsentrere seg på jobb i dag........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på ultralyd! Det var utrolig gøy, det viser seg at vi får gutt, akkurat som jeg gjettet, egentlig. En aktiv liten krabat! Meeen... Terminen er flyttet fra 9. januar til 29. desember! Blir kanskje ikke noe januarbarn her, nei! Jeg får vel pent og forsiktig melde meg ut av januarklubben....

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutten!:) Me får håpe det blir noe treff i haugesund i løpet av høsten så får vi holde kontakten om du er i januar el desember klubben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da va ul unnagjort og med både pappen og mine to kommende storesøstre med på timen. Vi var heldige og fikk dobbelt sjekk av alt siden en lege fikk opplæring. Etter en time var de ferdige og spurte om det var noe vi lurte på.... Hehe

Etter å ha tatt en liten titt var de to begge enig om at det var ei lita jente i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...