snart3co Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Hei dere :-) Jeg hører egentlig til i 2.trimester, men siden jeg er klar for 3 .trimester nå på fredag så sniker jeg litt her inne :-) Er det noen som vet når det er vanlig at hode fester seg for førstegangs? Er så spent på om alt går fint og at hun legger seg riktig vei.. Hun har faktisk ligget i samme stilling (med hodet ned) ganske lenge nå, uten å skifte noe dramatisk.. Kjenner føttene på samme side hele tiden, samtidlig som vi har sett på UL at det er nedover hun ligger.. Kan dette bety at hun har funnet "riktig" stilling og er klar for å festes når vi kommer så langt? Har ikke peiling på dette her jeg, så er veeeldig takknemlig for alle svar
Askepott <3 Fødeklar <3 Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Hei Er vel veldig forskjellig fra person til person. Er førstegangs gravid og her festa det seg i uke 36, var på ul i 36+6 å da var det festa. I følge jordmor så har han ligget i hodeleie siden uke 28. Så kan nok godt hende babyen din har funnet den riktige stillingen alt nå Håper du kanskje fikk litt svar nå Masse lykke til:)
snart3co Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2011 Takk for svar Tingeling :-) Det var svar ja.. siden jeg er 27+5 idag, så da satser jeg på at hun har funnet riktig leie. Krysser iallefall fingrene for det!! Takk og lykke til til deg også!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå