Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Hva dekker den og hva er årsprisen? Jeg er ute etter en forsikring med fast egenandel hos vetrinær og ikke %
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 http://www.agria.no/ Jeg er veldig fornøyd med forsikringen min hos agria, selv om de har en del fast egenandel og en %. En fin ting de har er det de kaller for direkteoppgjør, der du slipper å legge ut først og så søke om å få tilbake penger i ettertid. Hadde en alvorlig hendelse med hunden min i fjor som egentlig kom på over 20 000kr, noe som ville vært vanskelig å legge ut for meg, men med direkte oppgjør fakset veterinæren inn alle papirene, og 10 min senere kom det faks tilbake der jeg det sto at jeg skulle betale litt over 2000kr og de tok resten. Utrolig fint for lommeboka! Ellers ser det ut som om IF har fast egenandel, men jeg var ikke fornøyd med vilkårene deres når jeg lette etter forsikring for 5 år siden, vet ikke om de har endret seg. Storebrand dekker ikke mer i veterinærutgifter enn det hunden er forsikret for (så jeg måtte da betalt alt over 10 000kr selv), noe som ikke er så mye.. Gjensidige har også hundeforsikring, men jeg var så misfornøyd med dem når jeg hadde hest at jeg ikke vurderte dem.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå