Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Hvilke farger og stil skal jeg gå for her? Jeg finner liksom ingenting som fenger, så tar gjerne imot gode ideer;) Sleng gjerne med hva dere synes da;) Jeg er forelsket i vår dukkestue;) http://millamalie.blogspot.com/ Ligger litt inni de andre bildene fra 17 mai der, men de er nå der;) Klikk på etikketten dukkestue for alle bildene, og før bildene.
Libido- Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Siden stripene går ned og det er forskjellige farger, ville jeg hatt en liftgardin. Hvit eller samme farge som gulvet. Veldig stilig dukkestue =)
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2011 Ja, jeg tenkte også på liftgardin:) Eller en sånn enkel en da:) Men hvor får man tak i noe som passer på så små vinduer da?
Libido- Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Har rimelige hvite/krem på jysk. Tror de går helt ned i 50 eller 60. Husker ikke helt. Sjekk på jysk.no =) Har sikkert på kid, princess og ikea også. Hva er målet på vinduet?
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2011 Da har vi funnet gardiner, eller de skal iallefall bli gardiner. Fant kopphåndklær på Bohus med søte sommerfugler på. Så nå er mamma satt igang med å sy;) De blir sånn at man kan rulle dem oppover å bare knytte med bånd liksom.. (vanskelig forklart du gitt) Jeg gleder meg til å bli heeeelt ferdig:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå