Gå til innhold

Kommer ALDRI til å feire 17.mai igjen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har vært den jæævligste dagen i hele mitt liv og har bare lyst til å ende det hele.. Jenta mi på 4mnd holder meg oppegående og er totalt uvitende om at pappen døde i natt.. hvordan i alle verden skal vi overleve?

dagen i går og alt vi gjorde surrer igjen og igjen i hodet mitt som en slags uvirkelig film.. skjønner ikke hva jeg skal gjøre nå.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondolerer, sorgen går over men den blir mildere med årene... Ikke noen trøst nå men...

Skrevet

Kondolerer

Fikk helt vondt i meg nå!

Hva skjedde med pappaen? Var dere sammen også?

Skrevet

Kondolerer! Hva døde han av?

Skrevet

Hva har skjedd ?:/

Skrevet

Hva er det du sier? Er han død?? Åhh, stakkars dere! Vet ikke helt hva jeg skal skrive nå... Eller hva jeg skal si. Så grusomt!

God klem!!

Skrevet

Foreløpig har de konkludert med at han sovnet inn i søvne, en mulig uoppdaget hjertefeil.. Helt ekkelt å tenke på at jeg har lagt sammen med han død......

Skrevet

Du kommer til å overleve fordi du har en liten jente.

Nummenhet og uvirkelighetsfølelse er helt vanlig i begynnelsen, det er igrunnen få følelser som ikke er normale når man får sjokk og er i sorg.

Hva du skal gjøre nå? Du skal planlegge fremtiden din, en dag av gangen. Du skal prate med de menneskene du har nytte av å prate med, du skal gråte, fortvile og du skal helt sikkert lide mye mer enn du trodde du kom til. Så blir det sakte men sikkert bedre.

Kondolerer så mye. Jeg føler virkelig med deg!

Skrevet

Huff, Kondolerer så mye!!! :(

Min døde i en lastebilulykke i fjor sommer, så vet litt hvordan det er..

Klem fra meg!

Skrevet

Sender deg en varm klem.. Kondolerer så masse!!!!

Skrevet

Føler med deg og kondolerer. Døden er aldri velkommen. Den bare kommer når den føler for det.......

Dere overlever, og ting vil gå seg til. Neste 17. mai vil du se at du feirer pga ditt barn, selv om du kanskje ikke vil. Og sånn blir det fremover.

Du skal ta deg en prat med NAV(ang økonomisk overlevelse), og kanskje presten(om dette kjennes ok for deg). Be legen henvise deg til psykolog i tillegg. Kanskje en prat med helsesøster ang litt avlastning kan være en ting? Hjemmehjelp akkurat nå, eller noe?

Pust dypt i morgen, og ta noen telefoner. Dess fortere du ordner det praktiske, dess fortere får du TID til å bearbeide alt sammen.

Jeg tenker på deg, og føler med deg.

Skrevet

Sender også mange klemmer, kjære HI. Kondolerer. Håper du har støtteapparat rundt deg som kan hjelpe deg i sorgen og hverdagen. Husk at jenta di trenger deg, og jeg tror nok at du trenger henne og.

Skrevet

Kondolerer på det sterkeste!! Håper du på sikt klarer å ta en dag av gangen, og at du kommer deg til hektene for barnets skyld. Føler med dere!!

Skrevet

Kondolerer så mye.. Huff, så fælt at du har mistet din kjære, også på en sånn måte. Det må være sjokkerende og surrealistisk! Håper du og jenta di klarer dere, og at dere får god støtte!

Klem fra meg

Skrevet

Kondolerer så mye,

ord blir fattig i en sånn stund som dette, selv om alt hørest håpløst ut nå, så blir det bedre med tia. du har ongen som trenger deg veldig.

husk å få hjelp, snakket ut om alt, ikke vør redd for det,.

ønsker deg alt det beste, stoooor klem <3

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si... Ord blir fattige ja!

Så lei meg på dine vegne. Men med tiden vil du finne en måte å leve med det på. Bare tiden kan hjelpe. Og å prate!

Mange klemmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...