Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Etter å ha lest rundt på disse sidene har jeg blitt mer og mer bekymret for at barnet i magen har downs. Var og sjekket nakkefold i uke 12, men ettersom jeg ser er det flere som har gjort dette og allikevel fått barn med kromosomfeil. Har aldri tenkt denne tanken selv og har friske barn fra før. Prøver nå å bare tenke positivt og den ordinære ul´en så bra ut, men tankene er der..
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Vet ikke om dette kan berolige deg, men jeg sjekket nakkefold i uke 12 og alt var normalt. Alt var også som normalt ved ordinær ul og jeg fikk en frisk baby. Ikke bekymre deg for mye. Mest sannsynlig er alt som normalt med babyen:-)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Det er vel typisk oss damer å bekymre oss over alt mulig! Det går nok bra skal du se.. :-)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 Men det er jo ingenting du kan gjøre nå for å endre på babyen. Den blir født slik den er nå, om den har downs eller ikke. Og om den skulle ha downs så har den mest sannsynligvis ikke store hjerteproblemer i tillegg, for det kunne dere ha sett på ordinær UL. Jeg er selv gravid og tar meg noen ganger i å tenke på hva om ting ikke er som de skal, hva skjer da? Og da blir jeg lei meg. Men så prøver jeg å tenke at jeg kan jo ikke gjøre noe med det nå, den kommer som den kommer uansett. Det eneste jeg kan gjøre er å tenke på hva jeg inntar av mat og ta var på kroppen min, stress er jo ikke så bra for fosteret.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #5 Skrevet 17. mai 2011 Ha ikke tenkt på downs jeg, og jeg er førstegangsfødende. Men jeg har stor bekymring for hoftefeil og at hun skal bli atopiker. Men det er for at jeg er det selv Trur ikke du trenger å bekymre deg for downs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå