Galadriel33 Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 for dere som har edge duo vognen, har jeg et spm. Kan man ikke regulerere selene på sportsdelen? Datteren min er ganske liten og selen går langs ørene og opp forbi hodet stakkars. Noen som kan fortelle?
cadence Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Har ikke edge duo, men city cross og har samme problem med den. Jeg har brettet et teppe som hun sitter oppå, og brukt spebarnsinnlegget til Maxi Cosi-bilstolen til å bygge litt bak ryggen hennes. Hun trives veldig godt med denne løsningen, men skal følge med på tråden for andre tips og triks:)
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Selene kan ikke bli noe lavere da det ikke er hull lenger ned for å tre selene gjennom. Kanskje du kan bygge opp en rygg i baggen slik at du kan bruke den heller en stund til hun blir litt større?
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 heihei. jeg har også city crossen å hadde samme problemet med selene. her ble løsningen denne puten: http://www.emmaljunga.com/english/Accessories/Cosy_footmuffs/Minimizer_seat_pad-342.html her er det 3 ulike høyder for selene, så du kan justere etter som barnet vokser. på nederste hakket her ble høyden på selene perfekt for jenta mi på 8 mnd. jeg tok også av den beskyttelsen på selene, det ble bare klumpette å i veien nå når hun enda er liten. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå