Gå til innhold

liker ikke at Mohammed går i bunad... u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest overlord
Skrevet

Liker ikke sneversynte idioter, hverken i bunad eller andre plagg..

Skrevet

Det gjør jeg. Liker å se at de integreres og at de feirer Norge, landet de bor i. I Tromsø vet jeg de flagger med alle verdens flagg og det liker jeg ikke fordi jeg vil at Norge skal feires og alt den står for. Også det mulitkulturelle ved det. Men det er det norske flagget som skal brukes på 17.mai. Og gjerne bunad.

Skrevet

Det viser respekt, tenker jeg :) Og kjenner du "Mohammed", slik at du vet at det ikke er en nordmann du snakker om?

Skrevet

Liker ikke at folk som heter Svein har på seg stripete skjorte. Blir bare helt feil. De som heter Knut, Steinar eller Robert kan ha stripete skjorte. De som heter Oddvar kan ha stripete skjorte hvis de har blå øyne. De som heter Svein burde bruke ensfarget skjorte og vest.

Skrevet

Hvem er Mohammed?

Skrevet

han bor like ved felleskjøpet, har du ikke sett han? Går i bunad hver dag :)

Skrevet

Det er positivt med integrering. Og så er det jo mange som er adopterte fra utlandet som går i bunad.

Skrevet

Jo det er hyggelig at Ben-reddik integreres og tar i bruk bunad.

Skrevet

Og hvis du spør Mohammed er det nok veldig mye du går i som han ikke liker!!

Skrevet

Jeg synes det er kjempefint jeg! Veldig hyggelig å se at de deltar på 17.mai feiringen uansett om de går i festdrakt fra sitt hjemland eller i bunad. Det jeg derimot IKKE liker er folk som ikke gidder å pynte seg til 17.mai.

Skrevet

Synd for deg! Du får sitte inne neste 17.Mai, for jeg liker ikke idioter!

Skrevet

Ja, det vet vi. Men så liker dem det plutselig allikevel midt på natta når det er mørkt når ingen ser dem.

Skrevet

Alle ungene her i huset går i bunad, de som ser norske ut i huden og de som har mørk hud. Jeg har aldri sett noen har gitt de rare blikk når de har gått i bunad.

Alle er norske, men har en far som kom til norge når han var liten. Så de har blitt en god blanding.

Skrevet

Synes det er flott jeg!!

Du derimot, er en trangsynt idiot.

Skrevet

Hva da med nordmenn som kjøper seg sarong i utlandet? Eller Kimono? eller andre kulturs klær når de er på tur?

TA DEG SAMMEN! Flott med alle som liker ting i vår kultur!

Det blir feil når de vil holde på egen kultur, og feil når de vil ta del i vår kultur.... kan ikke vinne..

(Og apropos det å holde på egen kultur.. det får utlendinger i Norge mye pepper for... men vi skriver med stolthet opp og ned i aviser om Nordmenn i utlandet som feirer Norges nasjonaldag der.... hmmmmmm)

Skrevet

Jeg er opprinnelig fra Somalia og ville andri følt meg komfortabel i bunad selv om jeg kom som barn til Norge. Jeg er også imot bruk av andre flagg på 17. Mai...det er jo Norges nasjonaldag after all. Er Mohammed tøff nok til å bruke bunad, synes jeg dere bør være litt stolt :)

Her pynter vi oss alle, og har norske flagg og sløyfer. Dette er et land vi setter pris på og respekterer, vi feirer 17. Mai med stolthet her i huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...