Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 For første gang i livet flasser jeg. Er så tørr i hodebunnen. Hvordan får jeg dette bort da?
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Skift shampo. Jeg har også brukt en hodebunnsgele fra apoteket som var mye til hjelp. Husker ikke hva den heter...
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Jeg skifter shampoo hele tiden, men det hjelper ikke. Men skal prøve den geleen. Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 Jeg bruker en shampo fra SP som er spesielt for sensitiv hodebunn, da ble jeg kvitt problemet.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #5 Skrevet 17. mai 2011 For det første bør du prøve å vaske håret sjeldent, som f.eks 2 ganger i uka. Diverse stylingprodukter er og med på å påvirke hodebunnen. Kjøpte en hårsspray her om dagen som gjorde håret mitt seigt og hodebunnen ble tørr. Så fikk vasket den ut og gikk en dag uten stylingprodukter til jeg fikk tak i den sprayen jeg faktisk tåler. Denne kuren funker på meg: Kerium DS (Fås på apoteket).
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #6 Skrevet 17. mai 2011 Jeg hadde også tørr hodebunn før, men når jeg byttet til KMS som var for sensitiv hodebunn ble det borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå