Gå til innhold

Ubehagelig at nabodama ikke vil hilse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har funnet en god venn i en ny nabogutt. De leker sammen hver dag.

Så det hender at mine og naboguttens mors veier krysser. Vi møtes ofte. Hver gang prøver jeg å smile og hilse på, men jeg får ingen respons. Synst det er så ubehagelig for hun hilser på alle andre. Mannen min kan hun snakke mye med, men så fort jeg nærmer meg snur hun ryggen til. Er absolutt ikke noe jeg innbiller meg heller.

Jeg føler jo at jeg gjør noe galt.

Hvordan få til en god tone? Skal jeg løpe etter dama og presentere meg? Jeg føler jo at hun ikke vil hilse på meg. Men skjønner ikke helt hvorfor. Jeg er kjent for å være sosial med alle - så dette er en ny situasjon for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overrumple henne - gamle husmortriks som å stikke over med ei kake funker ;o)

Skrevet

Det er jo ganske rart at hun ikke vil hilse på deg men snakker gladelig med mannen din og alle andre.

Kanskje mannen hennes har flørtet litt med deg evt at han har snakket om deg til henne, at hun vet hvem du er fra ungdomstiden...Dere har felles venninner eller noe som har snakket negativt om deg?? Noe må det jo nesten være siden hun ikke en gang gidder og hilse på deg..

Skrevet

Eller kanskje hun er forelsket i mannen din, og ikke vil vite av deg?

Skrevet

Takk for svar!

Tror ikke hun er forelsket i mannen min. Hun har iallefall en mann selv. Mulig hun har hørt noe om meg hun ikke liker, men jeg vet ikke hva det skulle ha vært.

Jeg tør ikke gå bort med kake, men neste gang skal jeg løpe etter henne og si HEI! Synst hun er litt uhøflig. Iallefall når hun kan hilse på alle andre. Forstår meg ikke på mennesker som ikke kan smile.

Skrevet

God idè, HI :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...