Gå til innhold

BLÅ hender - hjelp???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, jeg har klart det store:-p Skulle lage 17.maikonfekt og det skulle jo være såååå enkelt, så jeg begynte med å farge marsipan blå med geléfarger. Det resulterte i kongeblå hender:-o

Det går f*** ikke vekk, jeg har prøvd med vanlig såpe, antibac og zalo. HJELP!!!!!

Jeg skal på sånn ca. hundreogførtitusen kundebesøk, og det går ikke med sånne hender altså. HJELP igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de kundebesøkene er da altså imorgen:-s

Skrevet

Sminkefjerner? Rødsprit?

Skrevet

Rødsprit har jeg ikke, men sminkefjerner var et godt tips! Det må jeg prøve. Det hadde sikkert gått vekk med våtservietter men det har jeg heller ikke:-s

Takk, løper og prøver sminkefjerner!!

Skrevet

klorin?

Hva om du kliner inn hendene med masse masse olje eller krem og knyter en pose rundt, så sitter du med det en god stund før du prøver å vaske de igjen?

Har ikke forsøkt selv altså, men ser for meg at jeg ville ha gjort et forsøk om det var mine hender som var blå:)

Skrevet

*Ser ned på mine egne BLÅ fingre* Jeg farget marsipan med wilton farge isted, og glemte hansker..... Håper du finner noe som tar dette vekk, og gir beskjed!!!;)))

Skrevet

Ahhhhhh Love is in the aiR, det var sånn farge jeg også brukte:-s Plasthansker står definitivt på handlelisten!

Det funket ikke med sminkefjerner dessverre, olje var lurt, skal prøve det også! :-)

Takk til alle forslag:-)

Skrevet

Hahaha, ja det er et must med de fargene der!! Heldigvis ingen krise for meg som bare skal være hjemme imorgen. Men selvfølgelig er det litt greit å kvitte seg med smurfe-hendene nå;) Skal prøve bivoks fra MK, kanskje den tar det?! Kan gi en lyd:)

Skrevet

Babyolje????

Evt prøv dette: Barberskum! La det virke litt på hendene og skyll av (funker iallefall på blekkflekker på klær)

Skrevet

prøvd sitronsaft? eller skrubb.

Skrevet

Matolje!!

Skrevet

Aske bruker man ihvertfall om man får hårfarge på huden, kanskje verdt ett forsøk.

Skrevet

Aske bruker man ihvertfall om man får hårfarge på huden, kanskje verdt ett forsøk.

Gjest H to the Izzo
Skrevet

Om du ikke har en god scrub kan du ta en håndfull bakepulver, ta i en skvett vann og gni godt. Det burde fjerne det meste av blåfargen.

Skrevet

Tusen takk for kjempemasse tips og råd! Denne tråden er herved lagret til evt. fargekriser skulle oppstå igjen;-)

Nå skal jeg prøve bakepulver og olje før jeg må legge meg, men skal oppdatere når jeg har prøvd;-)

Skrevet

Fy søren, hva dere jenter kan altså!! Nå prøvde jeg først med bakepulver og det fjernet en del, så tok jeg litt rapsolje hehe, og da forsvant omtrent alt!! Nå er jeg faktisk hudfarget inni håndflatene:-D

Er litt blå fortsatt rundt neglebåndene og på siden av to fingre, men det tror jeg at jeg skal få bort imorgen.

TUSEN TAKK for fantastisk hjelp!!

God natt alle sammen:-)

Skrevet

haha! Kan jo snart ikke være hud igjen på hendene dine, etter å ha prøvd alt dette ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...