Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Hvordan gjør dere det? Jeg er flaskemamma og glad for det i dag gitt. Tar jo en halvtime bare å få av og på bunaden.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Jeg hadde ammekjole på meg. Bunad til neste heller.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Droppa bunaden. Gidder ikke å gjøre det vanskelig for meg selv
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 Har ammet med nordlandsbunad, da sørget jeg for å ha en alternativ skjorte på (nesten lik bunadskjorta mi, men med åpning framme hele veien ned.) Så knepte jeg bare opp, som jeg alltid gjør, og bretta til side.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #5 Skrevet 17. mai 2011 Har ammet med nordlandsbunad, da sørget jeg for å ha en alternativ skjorte på (nesten lik bunadskjorta mi, men med åpning framme hele veien ned.) Så knepte jeg bare opp, som jeg alltid gjør, og bretta til side.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #6 Skrevet 17. mai 2011 Har en bunad som er lett å styre med, så det var ikke noe stress å amme.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #7 Skrevet 17. mai 2011 Det kommer litt an på hva slags bunad det er, på noen går det ganske greit å dra skjorta litt opp og få fram en pupp, men på de som er høye eller stramme foran ser det vanskelig ut ja. Hvis babyen er veldig liten og må ha pupp mange ganger om dagen eller det blir et "dagsverk" å få fram en pupp så ville jeg vel heller tatt på noe annet denne dagen. Men litt større babyer klarer seg kanskje med å bli ammet en gang eller to i løpet av de timene bunaden er på og det klarer man jo.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #8 Skrevet 17. mai 2011 I fjor på 17.mai hadde jeg en gutt på ca6uker, da hadde jeg på meg en annen kjole. I år var bunaden på selvom han fortsatt ammer, men nå får han bare melk morgen og kveld, så da ammet jeg før bunaden kom på og så når den var av igjen på kvelden. For å amme med bunaden min måtte jeg tatt av både vest, skjorte og selve stakken, så derfor var det uaktuelt i fjor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå