Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Tenker på dere som har bolig med egen flaggstang, flagger dere når barna har bursdag? Tidligere bodde vi i rekkehusleilighet med balkongflagg og da hang vi det ut, det var jo så lettvint. Men med et kjempedigert flagg på 3 x 4 meter eller noe sånt blir det jo litt mer omfattende.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Flagger med verandaflagg, ikke på flaggstanga. Men da jeg fødte mitt første barn var pappa her og heiste flagget:-)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Selvsagt, er da flaggstanga brukes- i tillegg til 17.mai!
Tante Blås Squaw Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 Lettvint verandaløsning, så ja ;o) Dessuten henger FFK-vimpelen ute støtt :oD
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #5 Skrevet 17. mai 2011 Vi har viner barn, født på mørkeste og våteste tida begge to. Gidder ikke da de skal opp etter vi har gått p jobb, og ned tidlig på kvelden, vått og stort flagg til tørking som ingen engang kan se, pga mørket og regnet og utriveligheten.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #6 Skrevet 17. mai 2011 Har flaggstang og flagger på både barnas og de voksnes fødselsdager, 17. mai, 1, nyttårsadag, 1, påskedag, 1. juledag og som regel på valgdagene. De andre flaggdagene har jeg en tendens til å glemme. (Flagger av prinsipp ikke på 1. mai ;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå