Gå til innhold

Campkilo?! Er noen her medlem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 15 kg for mye, og vurderer å melde meg inn. Burde jeg det?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært medlem, og jeg var veldig fornøyd! Synes det smakte ganske godt - holdt meg til sjokoladeshake. Men vet at det er ulikt hvilke smaker folk foretrekker, men du får smaksprøver.

For meg hjalp det veldig å være medlem av forumet. Ble veldig inspirert av å se andre gå ned også, og alle de fristelsene de greide å stå over.. Gjorde det lettere å holde seg selv også. Og så ser man uke for uke hvordan de andres resultat går nedover :)

Jeg gikk ned 10 kg på ca 6 uker før jeg ble gravid nå. Tenker jeg også bruker dt etter grav og amming :)

Skrevet

Tusen takk for svar!:)

Jeg er så redd for å drite på draget, og ikke få til å være streng med meg selv. Var du skikkelig motivert?

Andre?

Skrevet

Dette har "tv2 hjelper deg" testet ut. Bedrageri alt sammen. Joda man går ned i vekt, men det er fordi man ikke spiser. Så du klarer deg uten shaken for å si det slik.

Cambridge metter litt iallefall.

Skrevet

Ja, jeg var ganske motivert.. og ville ikke starte en graviditet sååå tungt. Og siden jeg synes det gikk så bra, så ville jeg egentlig fortsette. Jeg ville jo gjerne bli gravid, men tenkte at "skjer det ikke denne mnd, så går jeg bare ned enda mer"... :)

Og som sagt.. man MÅ bestemme seg for en startdato.. og så gjennomføre det. Noen blir sulten de første dagene, men jeg merket ikke så mye til det.. var da vant til litt ustabile måltider. Men kom fort igang, og var ikke sulten mellom etterhvert.. syns bare det smakte godt, og var godt å drikke..

Bestemte meg for å være streng på å "spise" jevnt, så det ble 8, 12, 16 og 20... og det funket greit... og så kjøpte jeg også karboblokker, som var supre de gangene jeg MÅTTE spise mat. Men det er lurt å finne en treukers periode i starten der man kan BARE shake..

Meld deg inn i nettverket, der skriver folk mye seg i mellom, man kan stille spm, bli motivert etc...

Han som driver det hele er VELDIG engasjert, og svarer fort både på mail og innlegg på forumet. Og sender varer sporenstreks til de som har litt krise for det blir tomt. Han virker genuint intr i folk som bruker produktet, og bruker selv også..

Da jeg ble gravid og spiste vanlig igjen, så holdet det lenge før jeg begynte å gå opp.. men da gikk det jo litt opp etterhvert som jeg var kvalm og måtte spise oftere..

Jeg vil anbefale dette til alle som vil, og kjenner jeg savnet forumet og de kjempepositive og kjekke folka der inne etter jeg meldte meg ut :) mange i samme situasjon, og noen som har vært der inne ganske lenge, og er flinke til å gi hverandre og nye støtte...

Lykke til :)

Skrevet

Den testen til TV2 kan du tørke deg med. testpersonen var rett på vanlig mat etter to uker på pulver, da ber du jo om å gå opp!!!!

Skrevet

Vel, jeg har ikke spist i mange år, så det hjelper lite å ikke spise, når man legger på seg.

Dessuten så jeg på NRK noen dager før tv2 hjelperdeg, at det funka. Så det kan jo godt være at hun ikke fulgte planen nøye:)

hi.

Skrevet

TV2 hjelper deg testet ei som gikk på shake, SÅ gikk hun tilbake til vanlig (som tydeligvis IKKE var sunt, og så målte de etter hun hadde spist vanlig igjen en stund... De andre ble testet rett etter prøving.. og det var helt klart hva TV2 ønsket å få fram i alle undersøkelser....)

Jeg ville lest litt om alle de som er der inne og har gått ned myyyyyye, og har prøvd mye før.. det er ekte mennesker, inne på forumet så legger de ut private bilder, og noen har opprettet blogger så folk kan følge med... i juni nå skal de ha treff der de kan møte folk de har blitt kjent med på nettet...

Jeg har prøvd Go123 (smakte pyton, var sulten, og fikk ikke ned)... og Noka.. (smakte godt, men erstattet bare frokost, og fikk ikke gjennomført)...

Dette funket HELT klart for meg, og jeg var også skeptisk.. og hadde IKKE anbefalt det om jeg følte det var scam.. jeg hadde ingen suksess med Go123, men noen har kanskje det..

Her inne på CampKilo er det ekte mennesker, som legger ut bilder, og bytter ut etterhvert som de går ned, og som uke for uke får gode resultater...

Jeg vil ihvertfall bruke det igjen :)

Skrevet

Jeg trente Zumba underveis, og var spent på det etter jeg shaket... sto jo at man kunne føle lite energi den første perioden,... jeg merket ikke noe spes jeg altså... men man skal visst ikke overdrive trening første 3-5 dager (husker ikke helt)...

jeg skulle jo ikke yte til kamp, men synes det gikk veldig greit med Zumba timene mine :)

(jeg må løpe nå, så rekker ikke lese lenken)

Skrevet

Jeg trente Zumba underveis, og var spent på det etter jeg shaket... sto jo at man kunne føle lite energi den første perioden,... jeg merket ikke noe spes jeg altså... men man skal visst ikke overdrive trening første 3-5 dager (husker ikke helt)...

jeg skulle jo ikke yte til kamp, men synes det gikk veldig greit med Zumba timene mine :)

(jeg må løpe nå, så rekker ikke lese lenken)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...