2små,rosa&blå Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Nå vet jeg ikke om jeg får jente eller gutt, men om det blir gutt står det mellom disse navnene; Emrik Embrik Emilian Elian Elai Eir Elvan Jofiel Milian Millan Max Neeo Isak Birk Max Hvilkene navn likte dere best?
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Er ikke Eir et jentenavn? Og Elian høres også ut som et jentenavn i mine øyne, kjenner ei som heter Eliann jeg likte: Emrik Emilian Elai Max Isak Birk De andre navnene høres bare merkelige ut, spesielt Elvan og Jofiel.
Moonfreckle Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Emrik, Isak og Birk. Alle de andre var snåle.
2små,rosa&blå Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. mai 2011 Er Eir et jentenavn? Hm, høres mere ut som et guttenavn, dog kanskje et litt sært et. Men jeg ser hvordan elian kan misforståes... Synes Max Emilian er fint, men blir ikke helt forelska i det navnet heller egentlig. Ellers står jo Isak ganske høyt oppe. Takk for innspill (:
2små,rosa&blå Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 17. mai 2011 Har ei Iselin fra før, så Isak passer jo, men klarer bare ikke å bestemme meg! Det med navn er ikke lett! Iallefall ikke guttenavn.. Om det blir en gutt, blir det snasyneligvis en "kjempe" da mor og far er 1.70 og 1.98 og kraftig.. (ikke tykk kraftig men den andre varianten;) Og da føler jeg kanskje Max Emilian eller maximillian blir litt eh, for mye?
IngyThing & lykkeliten Skrevet 18. mai 2011 #7 Skrevet 18. mai 2011 Birk er det eneste navnet som var noe særlig i det heletatt. Brorparten av navna hørtes ikke ut som noen skikkelige navn engang. -men det er min mening da, er litt gammaldags av meg når det kommer til navn.
Modern og fjerdemann Skrevet 18. mai 2011 #8 Skrevet 18. mai 2011 Emrik og Isak er de eneste jeg kunne ha brukt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå