Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Hvorfor i all værden holder ikke foreldrene styr på ungene sine? Jeg er russ i år, jeg er ikke utav de som fester eller tirrer på meg unger. Går gravid så utstyret brukes pga de er en av de å klærne som passer. Jeg måtte sitte og se på toget pga bekkenløsning, unger springer ut midt i gaten for å få russekort, uten at jeg i det hele tatt har lokket dem. Senere driver de å sperrer for hele toget når russetoget kommer, og de ungene som går i toget løper ut av toget for å mase etter kort. Har dere virkelig ikke kontroll på ungene?!?! Jeg måtte jage et gjeng av unger som skulle ha helst bunker av kort fra meg for å kaste rundt om kring, til bake i toget! Begynner og lure hva de lærer hjemme med å oppføre seg som drittunger (ja drittunger!). Om det blir sport etter er det greit, men jeg gir da ikke ut kort som skal kastes rundt og forsøple byen! Ble bare irritert, hadde en meget fin dag, bortsett fra disse oppdragende ungene som løper ut i gater foran biler osv. bare for at de ser ei rød/blå/svart bukse....
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Hehe, du venter formodentlig ditt første barn? (kom tilbake om noen år og spør om det samme da)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Jepp Men lærte da selv som barn at man oppfører seg, og flere foreldre passet da på ungene! Et år dro russen en bil i toget, de måtte nesten under fronten på bilen for å hente en unge (tok ungen i siste liten). Foreldrene enset det ikke...
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 Jeg har 3 unger men de får da ikkje springe ut i veien fordi vel! Unger må holdes styr på om de er 1 eller 5! Er så enig med hi. Husker da pjeg var russ. Ungene var helt ville. Og gjett hvem som får kjeft når ungene springer over veien før å få kort. Det er russen det!!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #6 Skrevet 17. mai 2011 ha ha, en russ som klager på"dagens ungdom":)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #7 Skrevet 17. mai 2011 ungdommer som enda går på barneskole? ojj... Disse ungene har ikke kommet i ungdomskolen en gang, er de kommet så langt samler de ikke på kort... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå