Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Jeg har gått berserk.... snitter til frokost, is, pølse, kaker, is igjen, rømmegrøt, spekemat, peanøtter, nonstop, jordbær og det stopper sikkert ikke der, kjenner jeg meg selv rett... Og vi klager på at barna får i seg så mye usunt ;-))
Gjest Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Spiste faktisk havregrøt til frokost og det var bra for resten av dagen har gått med til is, kake, pølser, mer kake og gelè. For å si det slik: Kjolen som passer da jeg gikk ut i formiddag var en anelse for trang da jeg kom hjem igjen;)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Overrasket meg selv med å spise frokost, to brødskiver også faktisk. Så ble det is til "lunsj", bløtkake som mellommåltid, 2 pølser til middag, bløtkake og 1 jordbær til dessert ( er allergisk). Til kveldsmat har jeg spist en pose ostepop og en halv plate stratos. Selvfølgelig har jeg drukket ca 0,5l med cola i dag... Akk, det er fælt å måtte begrense seg sånn hele tiden altså... ;p
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 Krabbe/reker 2 kakestykker Thats it:) Skal snart spise pizza da..sulten
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #5 Skrevet 17. mai 2011 Brødskive med ost og et kokt egg til frokost En toast med salat på cafè (og en cider) Tomatsuppe til lunsj To stekte egg og pytt i panne til middag (som jeg skrev i den andre tråden så er ungen og samboer hos hans søster på middag mens jeg er hjemme og leser til eksamen.) Litt stusselig dette året gitt Ikke en eneste is og ikke noe godteri! Dumme eksamener....
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #6 Skrevet 17. mai 2011 Eksamen på meg også i morgen..., håper magen har tålt all godisen slik at jeg ikke blir sittende et visst sted ;-)) HI
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #7 Skrevet 17. mai 2011 2 brødskiver t frokost 2 pølser 2 kakestykker lapskaus til middag.. Uff Pluss kaffe da..
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #9 Skrevet 17. mai 2011 2 skiver til frokost 1 is til mellommåltid Litt chips til middag (biffen var ikke noe god) 1 stykke sjokoladekake og litt gele
lille frø, mor til to Skrevet 17. mai 2011 #10 Skrevet 17. mai 2011 Vi har spist torsk, grønnsaker og spinat. Og litt is til dessert.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #11 Skrevet 17. mai 2011 Til sammen: 4 loffskiver med cabaret - 2 pølser i brød 1 kakestykke
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #12 Skrevet 17. mai 2011 Jeg har spist to rundstykker til frokost, en med eggerøre og laks, den andre med sjømat kabaret. Så kake og kaffe etter toget, så pølse på bygdehuset. Når vi kom hjem ble det røkt svinekam med surkål, poteter, soppsaus og gullerot. Deretter jordbær med fløte og bløtkake. Var så vanvittig stappa. Nå er klokka straks 8 og jeg bynner å tenke på kveldsmat.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #13 Skrevet 17. mai 2011 2smørbrød med reker. 1 halv vaffel 1kakestykke 1ostekake stykke. 1paistykke med salat. Mistenker at noe av dette var dårlig, jeg er seriøst kvalm, og har løpt ned doen den siste timen. Endelig er magen litt mer rolig. Ikke det sunneste, men har ikke hatt tid til mer idag.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #14 Skrevet 17. mai 2011 Egg og bacon og 1 skive lavkarbobrød til frokost. Eggerøre, fenalår, fake potetsalat (altså blomkålsalat), eggesalat, røkelaks, grønn salat, roastbeef....Hvem sier du spiser kjip mat på ketolyse? 2 stykker bløtkake (med bunn av kokosmel) Jeg er stappmett ennå, guriland så mye godt jeg har spist i dag :-D
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #15 Skrevet 17. mai 2011 - Halvanne rundstykke med egg og majones til frokost. Melk og juice til. - En wienerpølse i brød med ketchup og sennep. - Grandiosa 3 stk - halvanne sjokoladekakestykke på skolearrangementet - venter på pizza fra Dolly til kvelden..... Har drukket litt fanta og pepsi max. Ikke akkurat tradisjonell kanskje? Spekemat er jo ikke helt heldig for gravide, og bunaden er akkurat hakket for trang, så mye mat av gangen er det ikke plass til. Var fantastisk å hoppe i joggebukse og collegegensere etter en kald og våt 17.mai i bunad. Pizza skal bli vidunderlig!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #16 Skrevet 17. mai 2011 Halve bolle 2 små kakestykker halve middags Kvalmen tok meg halve bolle Føkings kvalm heile dagen.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #17 Skrevet 17. mai 2011 Cottage chees med Nora syltetøy uten sukker til frokost Salat med egg og skinke til lunsj Baconpølse til mellommåltid Salat og kotelett til middag Kaffe og jordbær til dessert En rugsrpø med gulost og skinke og en avokado til kvelds.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #18 Skrevet 17. mai 2011 Grøt Spekemat Laks Eggerøre Potetsalat Flatbrød Is Bløtkake Brus, brus og atter brus
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #19 Skrevet 17. mai 2011 17.mailunsj med reker, majones, røkt laks, røkt ørret, grov leverpostei, egg, bacon, rugbrød og finbrød. NAM! Så kringle, kransekake og kaffe. Innimellom: en og annen pils.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #20 Skrevet 17. mai 2011 2 knekkebrød med jorbær 2 brødskiver med egg 2 sjokoladekakestykker 1 pølse 1 bolle
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #21 Skrevet 17. mai 2011 En banan Et lite rundstykke med ost og skinke En kroneis En sånn lang jordbærsaftis Sjokoladeis m/fløte og jordbær En pølse i brød + litt kjeks, sjokolade og lakkris Så har jeg drukket sjokolademelk og brus Egentlig ikke spist så mye mtp mengde, men nok mtp kalorier. Tenker jeg tar meg en pølse til og noen jordbær senere i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå