Gå til innhold

Skikkelig teit 17. mai....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke glad i 17. mai i år... Men gratulerer til alle andre!!! For min del har jeg min første 17. mai uten de to deilige ungene mine, pappaen insisterte på å ha dem helt i fred heeeele dagen. Jeg vet ikke engang hvor fine de er i finstasen sin :'( Og jeg tenker - hvordan kunne jeg gi fra med annenhver begivenhet med ungene mine på den måten??? Hvor dum går det an å bli? Også griner jeg litt og blir skikkelig teit, for jeg vet jo hvorfor... Men den første gangen er alltid det verste...

 

I tillegg har jeg greid å erte på meg en skikkelig vrang UVI (blør når jeg tisser), har heldigvis fått begynt på antibiotika, men likevel. Soppinfeksjon der ned kom samtidig, så noe sex blir det ikke idag :/ Og i tillegg en lei forkjølelse, så jeg har ikke giddi å avtale noe med noen.

 

Heldigvis har jeg verdens beste mann, som tar vare på meg etter beste evne - nå har vi grilla og spist ute på terrassen i varm sol, og snakka litt med nurket, som var veldig glad for påfyll av mat ;) Og neste 17. mai skal vi ha tre deilige unger, og den neste der uten de to største har vi i det minste en knert å ta med på arrangementene :) For jeg kjenner at arrangementer med barn (eller venner med barn i det hele tatt), virket veeeldig fjernt idag...

 

Dette ble vel tidenes mest negative 17. mai-innlegg, men det var godt å skrive det. Nå skal jeg servere beste kjærsten i verden litt jordbær og fløte i sola, også er dagen snart over. Håper alle der ute har hatt verdens beste dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...