Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Samboer dro på fylla igår. Greit nok, sålenge han var fullt klar over at vi skulla stå opp klokken NI og han måtte være kjørbar ( jeg har ikke lappen) Jada, det var heeelt greit! Han lovte på tro og ære at sånn skulle det bli.. Han kom hjem i tre tia. Møkka dritings!! Jeg hadde ikke sjangs til å vekke han imorres! Jeg dro å sleit i han.. Men neida!! (vi har heldigvis ingen barn) men vi skulle til byen for å se barnetoget ( har småsøsken som går i tog) Samt. møte mine foreldre.. Tilslutt ble jeg så forbanna at jeg bare dro alene.. Kjørte scooter til byen.. I regnet! Klokken hlv et ringer han meg.. Lurte på hvor jeg var hen!?? Hva faen tror du da din idiooot!!?!? Er da selvfølgelig i byen og feirer 17.mai sammen med alle andre! Jeg var så sint og skuffa!! Aldri i livet om han får lov til å dra ut den 16mai.. Ja, tenkt!! HAN FÅR IKKE LOV!!! Hele dagen ble ødelagt! Jeg hadde vasket klærne hans, strøker de, hengt de ute på lufting og lagt de fram til han.. Faaaens dritt!!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Blitt irritert av det der selv. Arg. Mannfolk..
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Godter meg litt over at jeg for noen år siden kvitta meg med han som utsatte meg for det der flere år på rad Dustegutter får klare seg selv. Jeg gikk ut og fant meg en ekte mann i stedet jeg. hehe Håper din forbedrer seg kraftig, eller at du finner en som fortjener deg. Vasker og stryker finklær og greier, og det er takka... nei det er nok ikke en Mann du har der, tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 Hehe.... da jeg leste overskriften så trodde jeg minst det hadde skjedd en alvorlig ulykke. Ble nesten litt lettet da jeg leste at dette kun er et nytt klage-på-samboeren innlegg. Skjønner at du ble irritert, det hadde jeg også blitt. Men trøst deg med at det er mange værre ting som kan skje på 17 mai!!
Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :) Skrevet 17. mai 2011 #5 Skrevet 17. mai 2011 Fy fader, jeg hadde klikka!! Skjønner deg godt, HI!! Men håper du fikk en flott dag, etter forholdene da
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #6 Skrevet 17. mai 2011 Jeg hadde klikket!!! Enda godt dere ikke har barn!! Da hadde jeg nok kastet han ut vinduet av sinne...he he
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #7 Skrevet 17. mai 2011 Ser ikke helt på det som en positiv ting at dere ikke har barn, for det må jo bety at dere enten prøver eller allerede er gravid? Det gjør det ikke noe bedre at han er så uansvarlig.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #8 Skrevet 17. mai 2011 Kjære vene, pick your battles sier jeg bare. Hvis du blir vippet av pinnen av så lite, vil du sannsynligvis få det litt trasig i livet. Skjønner ikke at folk gjør seg så uselvstendige og sårbare??? Du vil sikkert gå på endel sånne smeller fremover, men erfaringene vil gjøre deg klokere og få deg til å tenke at du faktisk kan styre livet ditt selv og ikke være avhengige av at andre oppfører seg akkurat slik du forventer..., det er det egentlig veldig sjelden at andre mennesker gjør!Og aller minst finner disse egenskapene hos menn ;-))
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #9 Skrevet 17. mai 2011 Stakkars deg, 18:13, du er tydeligvis ikke vant til å bli behandlet pent hvis du synes dette var grei oppførsel av HIs mann.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #10 Skrevet 17. mai 2011 Og hva har du tenkt å gjøre med det? Fortsette forholdet og få barn med idioten og skrive slike innlegg 12 ganger i året. Eller er du klok og forstår at det er slik det er og gjør det slutt før det går lengre?
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #11 Skrevet 17. mai 2011 Helt på trynet av mannen din! Skjønner godt at du ble sur! Jeg var ganske redd for at mannen min og skulle finne på det samme, selv om han snakket om å ta et par øl. Alle vet jo at det alltid blir mye mer enn et par øl da. Han bestemste seg for å la være å drikke og kom hjem tidlig! Hadde han gjort noe annet hadde han fått høre det!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #12 Skrevet 17. mai 2011 Jeg sier ikke at det var grei oppførsel, men jeg synes at man like gjerne først som sist kan lære seg at menn + alkohol = ikke alltid det du forventer... Men man finner jo ut etterhvert hvilke som er forutsigbare og hvilke som ikke er det når det kommer til dette også. Kanskje er det greit å innse at sånne som samboeren til HI ikke er en av de man skal spare på. Noen er bare ikke verdt bryet, da. Om dere skjønner meg bedre nå :-)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #13 Skrevet 17. mai 2011 Hi her.. Jeg ble veldig sint tidligere idag. Er ikke så langsur, så det går fort over. Men at jeg skal hive han ut ol. Det blir litt vell dramatisk for min del. Han er trossalt ute en gang i halvåret. Veldig skjeldent med andre ord.. Og nå kom noen kompiser av han hjem for å feire 16.mai. (kompisene hanns er litt spredd rundt i Norges langstrakte land) Så skjønte jo godt at han ville ut å feste med dem.. Det som skuffet meg mest var at han ikke kom seg opp til rett tid, ei heller hørte på meg når det kom til å ikke drikke seg så veldig full.. Nå skal det sies at han hadde veldig, veldig dårlig samvittighet over dette. Handlet inn godteri og ordnet med film til jeg kom hjem. Og ba om unnskyldning:) Dette skulle aldri gjennta seg sa han. Noe jeg tror på da dette aldri har skjedd før.. Han hadde aldri dratt ut om vi hadde hatt barn nei.. hehe, skulle tatt seg ut.. Jeg er heller ikke gravid.. Enda:( Hi
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #14 Skrevet 17. mai 2011 Du hadde vel ikke tenkt å få han til å kjøre da du prøvde å vekke han? Kom han full hjem kl 0300 hadde han neppe noe bak rattet å gjøre i formiddag.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #15 Skrevet 17. mai 2011 Det er så typisk DIB å svare at du burde kaste ham ut. Han minner meg litt om min egen mann, han kunne finne på å gjøre slikt før. Sørg for all del for å la ham få vite hva du mener om det, han fortjener å få litt dårlig samvittighet når dere hadde en avtale i dag. Kan trøste deg med at min mann forandret seg fullstendig på slike ting når vi fikk barn, tror det er ganske vanlig - vi satser på at din også viser mer ansvarlige sider av seg selv når dere får baby.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #16 Skrevet 17. mai 2011 For en dust altså!! Jeg hadde gjort akkurat som deg, dratt rett ut og bare latt han ligge der. Og han skulle jaggu fått bedt om unnskyldning og gjort det godt igjen. Bra han gjorde det, men surt å dra ned alene.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #17 Skrevet 17. mai 2011 om han var ute på byn, så var han ikke kjørbar uansett. kasnsje lik greit han sov, for hadde d vert promillekontroll, hadde han mista lappen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå