Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Jenta vår på 2,5 år begynte med feber på fredag og har det ennå. Utslettet kom samme dag å begynte med en rund rød ring på kinnet, nå har hun 3 røde ringer på det ene kinnet og det begynner på det andre. Noen som kjenner dette igjen å vet hva det kan være?? Hun har ingen adre symptomer, bare feber og slakk..
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Bør vel ta koppetesten, for å utelukke hjernehinnebetennelse - Det bør man alltid ta på barna om de har utslett. Press bunnen av et glass over utslettet - forsvinner det, er det ikke hjernehinnebetennelse. Forsvinner det ikke, så drar du straks til legevakten. Mulig det er elveblest.. mulig det er feberutslett..mulig det er loppebitt.. Umulig å si.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Jeg tenker med engang ringorm eller en annen form for herpes. Kom dere til lege. Kan være smittsomt.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 Takk for svar, skal snakke med lege. Hun sikler mye nå, så jeg lurte på om det kunne være 2 års jeksler, men når jeg så i munnen hadde hun blemmer/kviselignende prikker ytterst på tunga å hvit litt større blemme på siden på tungen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå