prøverigjen:) Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 føler jeg har så mye vann i kroppen;) grrrr skal bli godt når vi møtes inne på dib;) i dag blir det sofa m/bena høyt og hviling her etter ordre fra JM. masse god feiring til alle!!!!!
gulda Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Huff, så plagsomt! Ikke fått særlig vann i noen av svangerskapene mine, så kan ikke sette meg inni hvordan det er. Men har skjønt at det er temmelig plagsomt! Så spent på når ting skjer med deg nå, prøverigjen! En mager trøst når en sitter med beina høyt og venter, men nå er det uansett ikke lenge igjen! Krysser fingrene for at ting skjer snart. Masse lykke til! Og så satser vi på å treffes på dib, ja! )
oink oink - mamma til 2 gutter Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Åh, misunner deg ikke det der. Jeg var sånn i forrige svangerskap for to år siden, skikkelig tømmerstokkføtter og det var helt pyton. Når jeg ser tilbake på bilder så skjønner jeg ikke at det var mulig. Denne gangen har jeg knapt noenting, og mer behagelig det ja.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå