Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Ettåringen sover formiddagslur og skal snart på en uhøytidelig middag hos min familie. Har mistet litt forholdet til hele dagen, men regner med den kommer snikende tilbake når hun blir større...
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Ja, vi hatt nettopp stått opp vi. Skal ikke se noe tog før kl fire.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Jeg ser ikke barnetoget idag, ettåringen her i huset er for liten til å bry seg, og går heller ikke i barnehagen. Regner med at det blir barnetog fra neste år. Har og mistet litt av forholdet til denne dagen, har liksom falt utenfor når jeg ikke har hatt barn før nå, og heller ikke er med i noen av togene.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 Blir ikke 17. mai uten å se barnetoget:) Jeg har også en ettåring, men toget må vi se:)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #5 Skrevet 17. mai 2011 Enig med 9:17, ingen 17.mai uten tog! Har sett barnetoget hvert år jeg, fra jeg var 16 og flyttet hjemmefra til jeg selv fikk barn
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #6 Skrevet 17. mai 2011 Orker rett og slett ikke. Er 7 mnd på vei med minstemann og har vooondt i ryggen, så vi venter til pappaen kommer hjem kl halv 3 og så tar vi med oss 2 åringen på nærmeste skole
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #7 Skrevet 17. mai 2011 Jeg har en på snart to som ikke går i barnehage. Vi har bare surret hjemme i hele dag. Kjøpte inn is og sjokoladepudding i går som vi skal kose oss med Han er rett og slett for liten til å bry seg enda, og jeg har aldri brydd meg nevneverdig om denne dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå