Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Han har aldri gjort noe sånt før, men i går og i dag tok jeg han i å være slem mot katten. Jeg ble ganke sint, men virka ikke som om han brydde seg om det. Hva synes dere er en passende straff i en slik situasjon?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Time out.. Og null godteri førstkommende lørdag.. Dette må du være hard på!!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Jeg ville gitt ham en oppgave istedenfor straff. En oppgave som har med katten å gjøre slik at han lærer at man skal ta vare på dyrene og være snill med dem. Feks. at han er ansvarlig for å ordne mat og vann til katten i 2 dager.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Jeg tenkte også på ikke noe lørdagsgodt. Time-out har vi aldri brukt før, men kanskje det kan være noe ja!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Oppgavene ang. katten kan komme senere.. Etter han har fått konsekvenser for å være slem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå