Gå til innhold

Snusere

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen damer her inne som snuser? her jeg bor er det blitt utrolig poppulært for jenter å snuse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør.. det er deiiiiiilig!

Skrevet

Jepp, Grønn Skruf Original. Mmmmmmm........himmelsk =)

Skrevet

Jeg også. :)

sluttet og røyke å endte opp med og snuse. går ikke sånn ut over lungene lengere. men så var det tannkjøtte og tennene da??? vet ikke hva som er verst...

dere som snuser, har dere problemer med tannkjøtt/tenner?

Skrevet

mindre hull i tennene. men blir gule. pleier å "sand" pusse dem hos tannlegen en gang i året. Da blir de som ny.

Skrevet

den nye skruf slim, fresh white er fantastisk.

Skrevet

Snusere er ekle. Det ligger jo brukte hamsterbleier etter dem over slt jo:( i søppeldunker, doer og tallerkener... Usj...

Skrevet

Spurte noen deg?

Dette var til snusere, finn deg en annen tråd.

Slim fresh white.. hørtes spennende ut. Men sikkert ikke noe for de som bruker white sterk?

Skrevet

Göteborgs ;) Mmmmmmmmm!

Skrevet

En ting er i alle fall sikkert, det finnes ikke noe mer harry enn damer som snuser...!

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Må innrømme at jeg også er en snuser!

Begynte etter at jeg sluttet med røyken. Ser at det er flere og flere jenter, spesielt unge, som begynner med snus nå.

Skrevet

Jeg snuser. Liker best Skruf sterk eller ekstra sterk, men prøver å trappe ned. Begynte å snuse for fire år siden, men snuste ikke mens jeg var gravid og bare på fest når jeg ammet.

Har lyst til å slutte, men ikke så lyst at jeg har prøvd enda. Trur jeg skal ta det etter sommeren. Trappe ned og full stopp 1. september, for eksempel.

Har masse venninner som snuser. Mange som gjør det blant unge studenter.

Skrevet

Vi er en vennegjeng på 10 stykker hvor alle snuser :D Det er det diggeste noen sinne, og jeg blir direkte stressa hvis jeg finner ut at jeg ikke har snus! Litt flaut, men er helt avhengig!! :)

Skrevet

Jeg liker kun den svarte moccasnusen. Er jeg feig? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...