Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Lurer litt på dere som har blitt gravid på prevensjon - var det mye tull og tøys? Eller brukte dere det riktig men allikevel ble gravid? Svar ærlig nå jenter
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Brukte det å hoppe av i svingen som prevensjon
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 1-mann: Tok alt til tida, gikk på antibiotikakur som visstnok kunne sette ned effekten (leste jeg først etterpå....) 2-mann: Glemte pilla i 2 dager.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Jeg brukte p piller. Var dårlig over en lengre periode med mye oppkast og diare. (var på ferie og ble matforgiftet) Kjæresten og jeg hadde nesten ikke sex i denne perioden (men tudeligvis har det skjedd) og jeg tenkte ikke på p pillene. Gikk forøvrig ned mange kg og følte meg elendig. Fant ut at jeg var gravid etter at jeg var på ultralyd hos legen fordi jeg hadde så store blødninger og magesmerter. En opplevelse jeg ikke unner noen. Var ung og dum og tebkte rett og slett ikke på at effekten av pillene ble redusert. Hadde da brukt piller i årevis og graviditet var noe jeg bare ikke tenkte på..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Ei venninne av meg ble gravid med Nuvaringen.. Skulle ikke tro at det var mulig egentlig?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 spiral, som var satt inn feil.... p-pille og antibiotika,,, p-stav,,,, vet ikke hvorfor sånn rent bortsett fra sex,,, og ett planlagt barn. jeg valgte å beholde alle baby`ne mine...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #7 Skrevet 16. mai 2011 Det er vel ingen prevensjon som er 100% effektiv... det er ikke noen ålreit opplevelse å bli gravid uplanlagt. Jeg synes det var noe av det verste jeg har opplevet. Jeg vurderte abort lenge men endte opp med å beholde og blir fortsatt kvalm av å tenke på at jeg vurderte abort. Når jeg tenker på hvor nære jeg var.. Er livredd for uplanlagt svangerskap igjen fordi nå som jeg vet hva jeg kunne tatt bort hadde jeg aldri klart å ta abort. Derfor vurderer vi å sterilisere oss etter vi har fått nr 3....
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #8 Skrevet 16. mai 2011 Ble gravid på mini-pille ved riktig bruk. Og takk gud for det <3 Herlige sønnen min <3
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #9 Skrevet 16. mai 2011 gravid på p-pillen trionetta- brukt riktig.. gravid på p-plaster.. men det falt stadig av pga rev det med når jeg gikk på do gravid på -hopp av i svingen.. Tror jeg har skjønt hvordan babyer lages nå.. =)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #10 Skrevet 18. mai 2011 Ble gravid på p-pillen Loette. Skjønner det ikke, for jeg har tatt den til samme tidspunkt hver dag i årevis!!! Har ikke hatt spybya eller noe. Men beholdte og har nå en nydelig datter. MEN, tror jeg er gravid igjen, på samme p-pille. Hjelp?!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #11 Skrevet 18. mai 2011 Eh..via samleie. Prevensjonen var conludag. Ja, den ble brukt riktig, viser sega t den har null effekt på meg.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #12 Skrevet 18. mai 2011 Jeg gikk på p-piller og tok de som vanlig hver morgen. Kan ikke huske løs mage eller noe annet. Har hørt i ettertid at disse p-pillene ble trekt fra markedet. Så er nok ikke bare meg som har blitt gravid på de nei.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #13 Skrevet 18. mai 2011 Ble gravid på Loette. MEN jeg var 16år og hadde sommerferie og dagene gikk litt i surr. Så det kan tenkes at jeg ikke tok de HVER dag.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #14 Skrevet 18. mai 2011 Første gang på trionetta, brukt helt riktig, men jeg var småsyk. Hadde ikke oppkast, men litt magetrøbbel. Ble en nydelig jente. Andre gangen var på samme p-pille. Legen sa at det var trygt fordi det var pga av at jeg ble syk jeg ble gravid forrige gang. Denne gangen fulgte jeg den til punkt og prikke, men ble gravid alikevell. Fikk en flott gutt. Tredje gangen var på en annen pille. Fikk da en jente. Tror rett og slett ikke sånne hormonmidler hjelper på meg jeg, også blir jeg veeeldig fort gravid. Har 3 planlagte barn også, og de ble alle til på første forsøk. Nå tørr vi knapt ligge i samme seng. Og det blir ikke noe samleie før vi begge er sterilisert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå