Gå til innhold

Hvor mange is er greit på 17.mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En etter frokost, en etter toget, så en til og en til. En etter middag og kanskje en litt etter det igjen....

6 er da maks eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun får kjøpe seg så mange is hun vil i morgen ;)

Skrevet

Ungene får så mange is de vil ha på 17.mai:-)

Skrevet

Så mange is som han vil:)

Skrevet

INGEN grenser på 17 mai!

Her starter vi faktisk dagen med is, noe jeg også er vokst opp med! Den ene dagen i året man kan spise is til frokost :)

Skrevet

Så mange de vil ha :)

Det er jo regelen på 17.mai,hehe

Skrevet

så mange de vil ha sier jeg til barna :) men det blit aldri så mange når de kan få så mye de vil. slutter og spør etter nr2. hehe.

er så mange intrykk og ting den dagen, så mine har nok med det igrunnen tror jeg :)

Skrevet

Så mange han vil ha , jeg sa at han til og med kunne få is til frokost om han ville :)

I morgen skal han få spise så mye is og pølser han klarer og bare drikke brus .:)

Skrevet

Så mange de vil, ja =)

Men her pleier ikke ungene å orke mer enn 3, maks 4.. Og det er kanskje like greit ;)

Skrevet

Så mange de orker:) Det begrenser seg selv men tenker de får ned en 6-7 is hver ja

Skrevet

Har jeg ikke tenkt på, men nekter de ikke is på 17mai..får så mange de vil!!

Skrevet

så mange han vil!! :D husker selv når jeg var liten, da hadde vi alltid konkuranser i bhg og barneskolen om hvem som hadde spist flest iser av klassekameratene :P

Skrevet

Hun får så mange is hun vil i morgen. Hun har store forventninger til dette og ser for seg ekstreme mengder. Tipper det blir ca 3 ;)

Skrevet

He he:) Når det nærmer seg mageknip-nivå, sier jeg stopp.

Forøvrig skal jeg gå i tog med 1.trinn i år, og etter å ha sett energinivået deres, håper jeg færrest mulig spiser is til frokost:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...