Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Det står på pakken en gang i uka men jeg har ikke fått tid til å gjøre det mer enn en gang i året haha. Hvor ofte tar dere maske?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Haha jeg tenkte meg et slikt svar:) Beklager at jeg ikke skrev ANSIKTSMASKE.....
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 2 ganger i uka? Seriøst? Er det så bra for huden?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 Har ikke gjort det siden jeg var 15. Nå er jeg 32.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #7 Skrevet 16. mai 2011 hehe. sist jeg kan huske å ha gjort det var på en jente"fest" når jeg var 14 nå er jeg 23.. og har ingen planer om det ennå.. så da blir det ca hvert tiende år her da
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #8 Skrevet 16. mai 2011 _Egentlig_ Tar jeg ansiktsmaske ca 2 ganger i uka. Men tar forskjellige typer masker. Har en skrubbemaske som kun tas en gang i uka. Så har jeg en fuktighetsmaske som jeg også tar 1-2 ganger i uka, avhengig av hvor tørr huden min er. Men... Har vært jævlig sløv de siste månedene, så jeg har ikke tatt maske mer enn kanskje en gang i måneden den siste tiden. =/ Bør skjerpe meg, for jeg merker det på huden faktisk. Spesielt pga manglende fuktbehandling. =/ Har vanligvis selvpleietid på søndager. Tar da hårkur og kroppskrubb i dusjen i tillegg til dypere ansiktspleie, og evt. fotpleie hvis jeg virkelig er i siget. Skikkelig digg. Spesielt om vinteren, for så å dasse rundt i koseklær resten av dagen... Det må sies at vi ikke har barn enda da, så aner ikke hva som kommer til å skje med disse vanene når det evt. kommer barn i bildet. :knegg:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå