Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Jeg vurderer å begynne på sykepleierstudiet. Det jeg lurer på om det er noen her som har en typisk 8-16 jobb? Altså minus helg- og kveldsjobbing. Eventuellt hvor jobber du og hvor stor stilling?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Det er mest de over 50 som har dag-jobbing, desverre.. he he.. Evnt er det så mange søkere på slike stillinger at det er som å vinne i lotto å bli ansatt..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Jeg har, men for å få det måtte jeg gå inn i en annen type stilling i helsevesenet så jeg jobber pr def ikke som sykepleier... Det er stor rift om jobb på poliklinikker og andre dagstillinger, så det er vanskelig å få seg en sånn jobb uten å ha mye erfaring og kompetanse. Et alternativ er selvsagt å satse på ledelse og administrasjon, det er der de fleste dagstillingene er å oppdrive. Nå er det forresten også mange av de store sykehusene som begynner å innføre at de som jobber på poliklinikker skal inn på sengepostene og jobbe helger også... Og så lurer de på hvordan de skal rekruttere motiverte sykepleiere
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Det er el hovedsakelig de som jobber på poliklinikk og helsestasjon som kun jobvber dagtid. Ofte vanskelig å få en fot innafor der. Ellers jobber ledere dagtid, også noe som kan ta noen år før man blir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå