Gå til innhold

har bestillt meg herbalife, noen som har

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøvd dette før og hvordan la du opp kostholdet iløpet av en dag?

erstattet du alle måltider eller bare noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker herbalife.

det er en livstils endring, ikke at du bare skal leve på shake, for det går ikke. herbalife er ikke bare for de som vil gå ned i vekt, er for å få energi.

anbefaler at du spiser middag om du har som mål å gå ned i vekt, pass på å ikke spise for mye potet/pasta/ ris, velg heller fullkorn.

husk å drikke rikelig med vann og få i deg fiber, eventuelt kjøp fiber tabeletter hos herbalife.

har gådd ned 6,5kg, skeier vel litt for ofte ut, jeg tar det på morgen og kveld, spiser mellom måltider,

Skrevet

Gikk ned 10 kg, la på meg 15 når jeg sluttet å drikke de forferdelige shakene...

Nå går jeg på Grete Roede og lærer meg å spise sunn mat og ikke erstatte de med måltidserstatninger. Har gått ned 18 kg på 4 mnd, samt begynt å trene :o)

Skrevet

Jeg har brukt Herbalife og er veldig fornøyd :) Gikk ned 22,5 kilo på under et år, men det ska sies at jeg var ganske disiplinert og streng me meg selv :)

Mine dager:

08.00 - Shake

10.00 - Frukt

12.00 - Shake

14.00- Frukt

16.00 - Middag (tidspunkt varierte)

20.00 - Frukt (tidspunkt varierte)

Byttet som sagt ut 2 måltider med shake og spiste vanlig middag. Trente 4 - 6 ganger i uken og kuttet ut brus og godteri.

Funket kjempe fint for min del :)

Som nevnt over så er ikke herbalife bare et slanke produkt, man kan bruke det for å gå opp i vekt, holde vekten, gå ned i vekt og for å få mer energi :) Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...