Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Nei, dette er ikke et griseinlegg. Vil virkelig vite hvilke klær du har hatt på deg i dag. Selv har jeg gått i jeans og svart t-skjorte - veldig kjedelig og trenger masse nye ideer til hva jeg kan ha på kroppen.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Rosa sokker, grå jogge/male-bukse (har malt), svart t-skjorte, svart truse, svart cardigan. Ser rimelig lekker ut her jeg sitter;)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 jeg har gått/går i svarte jeans og en svart topp. Veldig oppfinnsomt;)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 H&M treningsbukse og mannens langerma treningsskjorte som jeg vasket på 60 grader slik at den krympet litt og plutselig ble min Svarte tennissokker og kutøflene mine
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 En posete dongribukse(som kjennes ut som joggis) og svart topp med hvit jakke over;)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #7 Skrevet 16. mai 2011 jeans-knebukse (?), og svart singlet. Og undertøy så klart, men aldri sokker
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #8 Skrevet 16. mai 2011 Brun fløyelsbukse med 60 talls sleng (eneste buksa jeg passer akkurat nå som ikke er joggis eller thights) Brun topp, lysebrun tynn genser, brun gravid shorte, sånn med en knapp.. Hvit bestemorstruse og sort bh
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #9 Skrevet 16. mai 2011 Hehe;) Jeg har hatt på meg en mørk olabukse, hvit singlet ned i buksa, og en lys åpen olaskjorte. Og hvite converse sko. Det er kanskje det jeg føler meg aller mest vel i. Akkurat nå har jeg på koseklær med verdens deiligste pledd rundt meg:)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #10 Skrevet 16. mai 2011 Akkurat nå har jeg på meg sykkelklær etter dagens treningsøkt. Tidligere i dag har jeg hatt jeans, støvletter og en svart skjorte med 3/4 armer.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #11 Skrevet 16. mai 2011 I dag har jeg hatt på stramme, mørke jeans, sort t-skjorte (med noe lilla bilde på fremsiden), grå hettejakke med små lilla stjerner, sorte converse-sko, sorte sokker, sort Pierre Robert (jente)boxer og burgunderrød bh. Akkurat nå er t-skjorta og boxeren det eneste som er igjen. Skal sove nå. Natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå