Gå til innhold

Noen som har vært i Riga?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

 

Er det noen her som har vært i Riga?

Lurte litt på hvordan prisnivået på klær og mat er der?

Og hvordan det er der:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Billig!

Maten var så som så, var ikke noe særlig å skryte av (bortsett fra et steakhouse midt i byen).

Besøk de tre hangarene med kjøtt, ost og diverse, kjempebra shopping og verdt turen! (ligger nede ved havnen, ta taxi)

Klærne var.. Vel... Jeg er ikke akkurat stor, men damene der nede er bittesmå, så du må opp både en, to og tre størrelser for å passe noe :P

Det var drit, så jeg orket ikke handle for mye klær ;)

Veldig masse kule sko, de vet å kle seg stilig der nede, selv om det er mye fake greier ute og går.

Alkohol er billig og det er dessverre mye alkoholisme.

Pass veeeeldig godt på før du går over veien, de kjører i 120 i de små smugene.

God tur!

Skrevet

Skummelt, mange fulle/rusa personer rundt omkring overalt. Ta taxi!

Billig mat, billig shopping, billig drikke. Masse fne butikker i sentrum og en del kjøpesentre også.

 

Jeg bodde på sas hotellet, veldig fint.

Skrevet

Det er billig der ,men maten er ikke god og bo midt i sentrum . Jeg bodde litt utenfor og der var det veldig slitt .

 

Spa er veldig billig der ,så det ville jeg gjort .Skybaren på sas hotellet er veldig fin .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...