Gå til innhold

Du vet du er lat når du...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å drikker vann av tutekoppen til barnet ditt fordi du ikke orker å hente deg selv et nytt vannglass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fusj!!! Neste steg er vel å ta på en bleie...

Skrevet

...roper på mannen, slik at han kan komme ned fra kjøkkenet og bytte kanal på tv, fordi fjernkontrollen lå på den andre siden av bordet ;)

Skrevet

Og når man ser et helt program om hogging av trær fordi man ikke gidder å strekke litt på armen for å nå fjernkontrollen

Skrevet

Haha! Ble du også stuck med tre-hogging-programmet? ;)

Hilsen 21:00, nr.2

Skrevet

Når du er så trøtt at du ikke gidder å gå og legge deg.

Skrevet

Du skal bestille godteri fra internett, men orker ikke lenger når du kommer på at du må reise deg opp fra sofaen for å hente nettbankbrikken...

Skrevet

Hehehe, jeg er faktisk så lat at jeg ikke orket å skrive om noe nytt, det at mannen måtte bytte kanal skjedde for noen uker siden ;)

DET er vel toppen av latskap!

21:00 nr 1 :)

Skrevet

Oooo, godteri fra internett!!! Går det an? For en genial idé...

Hvor kan man gjøre det?

Skrevet

Når du ringer fra soverommet og inn til mannen i stua :D

Skrevet

Når du sender mld til mannen som sitter på loftet om at du er tørst.

Skrevet

Når du drikker opp vannet til gjesten din (etter gjesten har gått) for du orker ikke å gå på kjøkkenet å hente selv.

hahhaha

det skjedde i kveld faktisk. Har hatt besøk av en kompis. Når han hadde dratt skulle jeg rydde av bordet, men skulle slappe av LITT først. Og var en smule tørst, og det stod et glass på bordet med vann, ha hvorfor ikke?? hahahah ler av meg selv,.

Skrevet

Kjenner meg igjen HI..

Og man er lat når man ikke orker å gå å legge seg når man er stuptrøtt, slik jeg er nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...